سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پخش چک‌پول 50هزارتومانی در میتینگ تبلیغاتی "صدای ملت"


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، میتینگ تبلیغاتی لیست انتخاباتی موسوم به "صدای ملت" عصر امروز (سه‌شنبه) در سالن ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد و همراه با حاشیه‌های جالب و عجیبی بود.

*بر اساس روایت خبرنگار تسنیم، از ساعت 15 اتوبوس‌های شرکت واحد و ون‌های تاکسیرانی، مشغول پیاده کردن مردان و زنان مختلفی با لهجه‌های مربوط به شهرستان‌های مختلف کشور بودند که این امر باعث ایجاد ترافیک در خیابان شهید مفتح شد.

* در ابتدای برگزاری این میتینگ تبلیغاتی شرکت‌کنندگان تنها برای یک فرد خاص شعار می‌دادند که مجری برنامه از آن‌ها می‌خواست به سایر افراد هم توجه کنند.

* بعد از اینکه سخنرانی علی مطهری به پایان رسید نوبت به سخنرانی غفوری‌فرد رسید که حاضران اندک حاضر در برنامه در حال بیرون رفتن از سالن بودند که لیدرهای آن‌ها درخواست می‌کردند سالن را ترک نکنند اما این افراد می‌گفتند خسته شده‌اند و بیشتر از این نمی‌توانند شعار بدهند.

* بعد از پایان این برنامه برخی افراد مشغول حساب و کتاب کردن با کاندیداهای حاضر در جلسه بودند و تراول‌های 50هزار تومانی دریافت می‌کردند.

* یکی از افراد حاضر در همایش در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار تسنیم درباره علت حضورش و دلیل دریافت پول در این میتینگ تبلیغاتی گفت: از صبح تا الآن این‌طرف و آن‌طرف رفته‌ام برای کاندیداها و خسته شده‌ام، این پول حق من است. بعضی از کاندیداها هم (پول) می‌دهند، دستشان درد نکند.

* به گزارش تسنیم علی مطهری در این برنامه تبلیغاتی گفته بود: باید به کسانی رأی بدهیم که توانایی نظارت بر اجرای قانون را داشته باشد، کسانی می‌توانند با تخلفات مسئولان اجرایی مقابله کنند که وامدار جریان قدرت و ثروت نباشند. کسانی که با هزینه‌های سنگینی می‌آیند وامدار افراد مختلف هستند و بعد از اینکه وارد مجلس می‌شوند اولین کار آنها این است که بدهی خودشان را پرداخت کنند و نمی‌توانند به وظیفه نمایندگی خود برسند و وقتی وزیر تخلف می‌کند با او مقابله کنند. کسانی می‌توانند احکام الهی را پیاده کنند که اهل مسامحه و رفیق‌بازی نباشند و نقاط ضعفی را که جامعه دارد در خود نداشته باشند و بنده پول و ثروت نباشند.

علاوه بر علی مطهری اشخاصی مانند کاظم جلالی، بهروز نعمتی، سهیلا جلودارزاده، محمدصادق صالحی‌منش، مفتح، حسن زمانی، حسن غفوری فرد، پروانه مافی و مژگان آژیده حضور داشتند و سخنرانی کردند.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟