سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



محمد بن سلمان: نفوذ عربی و اسلامی و موقعیت جغرافیایی عربستان نقطه قوت ماست


محمد بن سلمان: نفوذ عربی و اسلامی و موقعیت جغرافیایی عربستان نقطه قوت ماستنسیم/ جانشین ولیعهد عربستان با تاکید بر اینکه صندوق سرمایه‎گذاری را در کشورش گسترش خواهد داد، گفت: ما به نفت حالت اعتیاد پیدا کردیم از همین روی توسعه بسیاری از بخش‌ها به حالت تعطیل درآمده است.

جانشین ولیعهد عربستان در اولین مصاحبه تصویری خود با شبکه سعودی "العربیه" اعلام کرد که زمانی که آل سعود در دوره ملک عبدالعزیز تشکیل شد، اداره آن بدون نفت صورت می‌گرفت.
محمد بن سلمان افزود: ما به نفت حالت اعتیاد پیدا کردیم به همین دلیل می بینیم که توسعه بسیاری از بخش‌ها به حالت تعطیل درآمده است.
وی با بیان اینکه پل ملک سلمان از مهمترین گذرگاه زمینی جهان است، تصریح کرد: پل ملک سلمان فرصت بزرگی را برای ما در بخش سرمایه گذاری و سازندگی ایجاد خواهد کرد.

در حال تکمیل...

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: نسیم


ویدیو مرتبط :
عبور کاملا عادی شاهزاده محمد بن سلمان در عربستان!