آموزش آرایش چشم برای خانمهای بالای 40 سال -آکا


آرایش و میکاپ از جمله کارهای مورد علاقه در بین خانمها است و به طور عمومی تر زمانی که قرار است به میهمانی یا جشنی بروند حتما سعی می کنند جدیدترین مدل ها را برای آرایش صورتشان انتخاب کنند تا در آن میهمانی در زیبایی تک باشند.

به گزارش آکاایران آرایش برای خانمها در سنین مختلف متفاوت است و برای اینکه مدل میکاپ شما طبیعی باشد باید اصول آرایشی مربوط به هر سن را بدانید و آنها را به کار ببرید تا به هدف خود که زیباتر شدن است  برسید. مثلا نوع آرایشی که برای خانمهای جوان استفاده می شود قطعا با مدل آرایش یک خانم مسن متفاوت است و البته روش های استفاده از لوازم آرایشی هم برای این رده های مختلف سنی فرق دارد.

در میکاپ چه برای خانمهای مسن و چه برای خانمهای جوان، باید به اجزاء مختلف صورت دقت داشت؛ مثلا آرایش چشم باید هماهنگ با آرایش سایر قسمتها باشد و همینطور باید مناسب با رنگ پوست شما باشد؛ نکته ای که در این مطلب از پورتال رنگی برای شما در نظر گرفته ایم اصول آرایش چشم برای خانمهای بالای چهل سال است. همانطور که می دانید خانمها بعد از سن ۴۰ سالگی پوست شان آن طراوت و شادابی قبلی را ندارد و باید در آرایش این نکته را مد نظر داشت.  به عبارت ساده تر آرایش چشم این دسته از خانمها به دلیل نازک تر شدن و گاهی ایجاد چروک در پوست دور چشم از حساسیت بیشتری برخوردار است. اگر با ما همراه باشید نکات مهم در آرایش چشم این گروه از خانمها را یاد می گیرید.

,[categoriy]

آکاایران: آموزش آرایش چشم برای خانمهای بالای 40 سال

اصول اساسی در آرایش خانمهای بالای ۴۰ سال ترفندهایی برای ضد پیری چشم در آرایش چشم خانمهای بالای ۴۰ سال

در ادامه ترفندهای پنج گانه برای آرایش چشم خانمهای بالای چهل سال را در نظر گرفته ایم تا کسی سن شما را تشجیص ندهد و چشمان شما همان طراوت گذشته را داشته باشند.

ترفندهای پنجگانه گانه آرایش چشم :

ترفند اول:  کانسیلر دو کاره انتخاب کنید

با افزایش سن، حفظ آب زیر چشم ها حیاتی تر می شود، که گودی های سیاه زیر چشم را پدید می آورند. تامی ریورو، کارشناس زیبایی افراد مشهور می گوید، کانسیلر دوکاره با توناژ زرد کمرنگ که خاصیت برجسته کنندگی نیز دارد را انتخاب کنید.

,[categoriy]

ترفند دوم: از رنگ های گرمتر استفاده کنید

سایه های چشم با رنگ های گرم. ریورو می گوید، سایه های خاکستری و قهوه ای کمرنگ تنها موجب می شود چشمان شما خسته تر به نظر برسند. پیشنهاد او رنگ های گرم است؛ هر آنچه که روشن و گرم باشد احساس سرزندگی را به دیگران القا می کند. مایکل رادو ، آرایشگر افراد مشهور می گوید، برای پوست های روشن تر، رنگ هایی با پایه ی وانیلی و موکای روشن را بکار برید؛ برای پوست های تیره از پرتقالی هلویی و زرد طلایی کمک بگیرید.

.ترفند سوم: همیشه پرایمر بزنید

به طور معمول، هنگامی که پای چشمان در میان باشد، اندکی از هر محصولی نیز زیاد است. اما آماده شدن پلک چشم برای رنگ و آرایش ضروریست، حتی اگر قصد استفاده از سایه و خط چشم ندارید. رادو می گوید: پرایمر موجب صاف شدن و تصحیح رنگ پلک شده و موجب می شود تا جوانتر به نظر برسید. اگر مایلید پلک هایتان رنگ بیشتری داشته باشد، از پرایمر استفاده کنید زیرا پرایمر از چین و چروک جلوگیری می کند.

.ترفند چهارم: مات کنید

براندن هاپستین، آرایشگر افراد مشهور می گوید، وقتی روشن کننده را روی پوست چروکیده بمالید، درحقیقت چروک ها و در نهایت سن شما بیشتر جلب توجه می کند. یک سایه ی مات، پلک ها را صاف کرده و همه خطوط ریز را مخفی می نماید . پیشنهاد هاپستین برای درخشش فوق العاده، اضافه کردن سایه به گوشه ی چشم است، زیرا مرکز نور است و کمی سایه کفایت می کند.

.ترفند پنجم: به هر قیمتی شده از مایعات اجتناب کنید

با افزایش سن خطوط خشن و ضخیم اطراف چشم به دشمنان سرسختی بدل می شوند، بنابراین خط چشم های مایع به هیچ عنوان راه حل “نمی شوند”. ریورو می گوید، من معمولا خط چشم ژلی را برای افراد بالای ۴۰ سال پیشنهاد می کنم: زیرا کنترل بیشتری می توان روی رنگ و کاربرد آن داشت. اما باید فقط یک لایه نازک بزنید. رادو می گوید: با مالیدن لایه ی نازکی از خط چشم و تا جایی که ممکن است به مژه ها نزدیک، خط چشمی سیاه تر، ضخیم تر و چشمانی شفاف تر و هویدا تر خواهید داشت.

پورتال رنگی _ آموزش آرایش چشم برای خانمهای بالای ۴۰ سال

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو - دلگرم


ویدیو مرتبط :
آرایش خنده دار خانمهای چشم بادامی دربه داغون......