رقابت‌های تنیس روی میز اوپن فنلاند/ حذف نمایندگان ایران در بخش تیمی


نمایندگان ایران از بخش تیمی رقابت‌های اوپن فنلاند حذف شدند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های تنیس روی میز اوپن فنلاند از روز گذشته(پنج‌شنبه) آغاز شد و سه نماینده ایران در بخش تیم از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و امروز در بخش انفرادی شانس خود را مقابل حریفان امتحان می‌کنند.

در بخش تیمی این رقابت‌ها تیم دونفره تیم امیری‌نیا و چازی بوکوون از آمریکا 3 بر 2 مغلوب تیم اسپانیا شدند که در این دیدار امیری‌نیا موفق شد هر دو بازیکن اسپانیایی را شکست دهد ولی باخت بازیکن آمریکایی باعث شکست تیم دونفره ایران و آمریکا شد تا این تیم از گردونه رقابت‌ها حذف شود.

تیم دونفره پوریا عمرانی و میعاد لطفی نیز در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم موفق شد 3 بر صفر مقابل تیم مشترک لوگزامبورگ و بلغارستان به پیروزی دست یابد. این تیم در دور سوم موفق شد 3 بر 2 مقابل ایتالیا به پیروزی برسد. در این دیدار عمرانی و لطفی هر کدام یک برد انفرادی و یک پیروزی در بازی دونفره بدست آوردند تا تیم ایران به دور چهارم و به جمع هشت تیم برتر مسابقات صعود کند. در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، تیم ایران با شکست 3 بر صفر مقابل روسیه از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی بازماند تا پرونده نمایندگان ایران در رقابت‌های تیمی بسته شود.

همچنین در رقابت‌های انفرادی، پوریا عمرانی به مصاف پائول لاورگنی از فرانسه می‌رود، میعاد لطفی با شی گوانگ از اسکاتلند دیدار می‌کند و سروش امیری نیا به مصاف دیگو سانچز از اسپانیا می‌رود.

پوریا عمرانی، سروش امیری‌نیا و میعاد لطفی با هزینه شخصی عازم این رقابت‌ها شده‌اند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بازگشت تیم ملی تنیس روی میز ایران از مسابقات اپن فنلاند