سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردار کمالی: پیشنهاد جدید دولت سبب غیبت و تخلف مشمولان سربازی می‌شود


سردار کمالی: پیشنهاد جدید دولت سبب غیبت و تخلف مشمولان سربازی می‌شودمیزان/ جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با با معافیت‌ ریالی مشمولان سربازی دارای 5سال غیبت مخالفت کرد و گفت: این امر سبب می‌شود تا مشمولان سربازی عملا به غیبت و تخلف تشویق شوند.

سردار موسی کمالی درباره معافیت‌ ریالی مشمولان سربازی دارای 5سال غیبت اظهار کرد: تصمیم‌گیری در مورد مشمولان غایب و سربارن فراری در اختیارات ستاد کل نیروهای مسلح است و ما هماهنگی که با دولت کردیم، مبنی بر این بود که کسانی که 8 سال غیبت سربازی دارند، بتوانند با پرداخت جریمه بیشتر نسبت به سال 94 از خدمت معاف شوند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که دولت برخلاف توافق، این موضوع را به 5 سال کاهش داد، افزود: در واقع کسی که غیبت کرده، تخلف داشته و براساس این تصمیم دولت، عملا جوانان به غیبت و تخلف تشویق می‌شوند.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خاتمه تصریح کرد: پیگیری‌های قانونی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در حال انجام است تا جلوی این تصویب گرفته شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
اعلام بخشودگی غیبت مشمولان غایب سربازی توسط فرمانده ناجا