سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار کرمانشاه:خدمت به خانواده های شهدا از وظایف دستگاه های اجرایی است


به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری روز دوشنبه به نقل از اسدالله رازانی در نشست شورای مشورتی ایثارگران اعلام کرد: رسیدگی و توجه جدی به امور فرهنگی و معیشتی خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان از اولویت های مدیریت ارشد استان است.
وی با تاکید بر این نکته که خود را جزئی از مجموعه بنیاد شهید و جانبازان می داند اظهار کرد: سال ها حضور در رده های مختلف مدیریتی بنیاد شهید زمینه ای را فراهم کرده تا از نزدیک با مشکلات این قشر از جامعه آشنا باشم و تلاش خواهیم کرد در دوران مسئولیت قدمی جدی در راه خدمت به این عزیزان برداریم.
استاندار کرمانشاه با تاکید بر این نکته دولت مسئول اشتغال کشور است اظهار کرد: در این میان دولت در قبال فرزندان شهدا وظیفه بسیار سنگین تری را بر دوش دارد و مدیریت استان نیز تمام توان خود را برای فراهم کردن زمینه اشتغال این عزیزان به کار می گیرد.
رازانی با تقدیر از فعالیت های مشاور استاندار در امور ایثارگران اظهار کرد: خوشبختانه ایشان در این عرصه بسیار کوشا هستند و مسائل و مشکلات موجود را به شکل جدی پیگیری می کنند.
مشاور عالی استاندار کرمانشاه نیز اظهار کرد: خوشبختانه در ترکیب فعلی شورای مشورتی ایثارگران استان چهره های باسابقه ای حضور دارند و استاندار محترم نیز خود سال ها از مدیران ارشد بنیاد شهید کشور بوده اند و از نزدیک با مشکلات این عرصه آشنا هستند.
جعفر همتی افزود: خوشبختانه مدیران فعلی استان از آزادگان، جانبازان، ایثارگران و یا خانواده های شهدا هستند و برای رفع مشکلات این قشر عزیز دلسوزانه تلاش می کنند.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت های قابل تقدیر کمیته مناسب سازی برای جانبازان اظهار کرد: با تلاش هایی که صورت گرفته کرمانشاه از جمله استان های موفق در عرصه مناسب سازی محسوب می شود و شهر کرمانشاه اکنون دارای پارک مخصوص جانبازان است و دیگر فعالیت ها برای رفاه بیشتر این عزیزان در حال انجام است.
مشاور عالی استاندار با اشاره به تلاش های مستمر مدیریت ارشد استان برای حل مشکلات خانواده های شهدا، ایثار گران و جانبازان اظهار کرد: مشکلات این عزیزان در زمینه های مختلفی بیمه و خدمات درمانی، اوقات فراغت، اشتغال، تسهیلات بانکی، مسکن و حقوق و مزایا با جدیت در حال پیگیری است و نهایت تلاش خود را برای حل آن ها به کار خواهیم گرفت.
8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده شهید جعفری