سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قاتل خاموش جان یک نفر در آذربایجان شرقی گرفت


حبیب حسینقلی زاده روز پنج شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ظهر امروز بدنبال اعلام گزارش مسمومیت با مونوکسیدکربن به اورژانس 115 زنوز، تکنسین های این مرکز به محل اعزام شدند که فوت خانم 31 ساله به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن را تایید کردند.
وی ادامه داد: محیط های بسته ای همچون حمام خیلی زود افراد را به سمت کاهش هوشیاری و مرگ می برد و بایستی مراقب بود که گاز مونوکسیدکربن وارد حمام نشود.
روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان خاطرنشان کرد: مسمومیت با گاز مونواکسید کربن می تواند طیف وسیعی از علایم را شامل شود که در بیماری های مختلفی دیده می شود.
وی اظهارکرد: بسیاری از علایم آن شبیه به علایم سرماخوردگی است و اکثر افراد فکر می کنند به دلیل سردی هوا دچار سرماخوردگی شده اند.
حسینقلی زاده، علایم اولیه مسمومیت با گاز مونواکسید کربن را حالت خواب آلودگی شدید، کسلی، خستگی و کاهش قدرت عضلانی برشمرد و ادامه داد: چنانچه افراد دراین مرحله متوجه چنین علایمی شدند، با خارج شدن از فضای آلوده می توانند از پیشرفت مسمومیت پیشگیری کنند.
وی افزود: سردرد، ضعف جسمانی، سرگیجه و بی قراری، تهوع و استفراغ، خمیازه کشیدن بیش از حد و کاهش دید از جمله علایم عمومی مسمومیت ها هستند.
6120/ 1495

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار استاندار آذربایجان شرقی با رئیس جمهور آذربایجان