سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گلکسی S7 و S7 edge از نسخه سوم قابلیت شارژ سریع کوالکام پشتیبانی نمی کنند


گلکسی S7 و S7 edge از نسخه سوم قابلیت شارژ سریع کوالکام پشتیبانی نمی کننددیجیاتو/ دو اسمارت فون گلکسی S6 و S6 edge جزو اولین اسمارت فون هایی بودند که از نسل دوم شارژ سریع کوالکام پشتیبانی می کردند.

همگان انتظار داشتند که با معرفی گلکسی های جدید، شاهد استفاده از جدیدترین فناوری کوئیک شارژ در آنها باشیم، اما آن طور که خبر می رسد، با وجود استفاده از چیپست اسنپدراگون 820 در پرچمداران امسال سامسونگ، این بار خبری از نسخه سوم شارژ سریع کوالکام در آنها نیست، بلکه همانند سال قبل، شاهد استفاده از همان نسخه دوم QuickCharge هستیم.

دلیل چنین تصمیمی هنوز از طرف سامسونگ به صورت رسمی اعلام نشده، اما مطابق شواهد اینطور فرض می شود که عامل اصلی آن، استفاده از دو چیپ مجزا و متفاوت اسنپدراگون و اگزینوس در پرچمداران امسال باشد.

برخی معتقدند سامسونگ از فناوری QuickCharge 3.0 چشم پوشی کرده تا از لحاظ زمان شارژ تفاوتی میان نسخه های مختلف پرچمدارانش به چشم نیاید. توضیح بیشتر آن که چیپ مجتمع اسنپدراگون 820 تنها چیپست حاضر در بازار است که از قابلیت QuickCharge 3.0 پشتیبانی می کند. در حالی که چیپست های اگزینوس سامسونگ تنها امکان کار با QuickCharge 2.0 را دارند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
گوشی گلکسی S7 Edge نسخه‌ی المپیکی سامسونگ