سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اخاذی و انتقام انگیزه آدم‌ربایی دختر 30 ساله


به خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: فردی به مأموران انتظامی شهرستان شیراز مراجعه و اظهار می‌کند دختر 30 ساله وی که در یک شرکت بیمه در شیراز مشغول به کار بوده و تا ساعت پنج عصر نیز در محل کار خود حضور داشته، پس از خروج از محل کار به منزل مراجعت نداشته است.

وی ادامه داد: چند ساعت بعد دختر ربوده‌ شده با تلفن همراه خود با پدرش تماس می‌گیرد و عنوان می‌کند که وی را به‌زور ربوده‌اند و پدرش باید 40 میلیون تومان به‌حساب او واریز تا وی این مبلغ را به آدم‌ربایان پرداخت کند تا او را رها کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس آگاهی از موضوع، آزادی فرد گروگان و شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

گودرزی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد گروگان‌گیر شناسایی و مأموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند و با زیر نظر قرار دادن محل‌های تردد وی، موفق شدند متهم را در یکی از خیابان‌های جنوبی شیراز دستگیر کنند.

وی بیان کرد: در تحقیقات انجام‌ شده،‌ متهم به آدم‌ربایی اقرار کرد و مأموران متوجه شدند فرد ربوده‌ شده در یک منزل واقع در اطراف شهرستان شیراز محبوس شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: مأموران بلافاصله به آن محل عزیمت و ضمن آزادی دختر ربوده‌ شده،‌ همسر متهم را که در آن منزل بود و در این آدم‌ربایی با متهم همکاری کرده بود، دستگیر کردند.

گودرزی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد خانمی که پیش‌ از این از همکاران فرد ربوده‌ شده بوده و کد بیمه وی معلق شده بود، به انگیزه انتقام‌جویی و اخاذی، فرد گروگان‌گیر و همسرش را تطمیع به آدم‌ربایی کرده است.

وی گفت: این خانم نیز توسط مأموران دستگیر و هر سه متهم پس از معرفی به مقام قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/2448/ط


ویدیو مرتبط :
زورگیری و آدم ربایی و سرقت از یک دختر جوان ولزی