فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«معمای شاه» نقطه امیدی برای به تصویرکشیدن واقعیت زندگی آیت الله طالقانی است


«مهدی طالقانی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» هنوز در ابتدای راه است و نمی‌توان اظهار نظر دقیقی از سریال ارائه داد. مخصوصا اینکه فعلا برخی مسائل جانبی بسیار دقیق مورد توجه قرار گرفته و برخی مسائل مهم به صورت کلی بیان شده است و باید دید در ادامه کار چطور از آب درآمده است.

وی در پاسخ به این سوال که از این هفته بخش مربوط به آیت الله طالقانی روی آنتن می‌رود، آیا شما این بخش‌ها را دیده‌اید؟ عنوان داشت: هنوز بخش‌های مربوط به آیت الله طالقانی کامل تصویربرداری نشده و در حال حاضر قسمت‌های مربوط به فدائیان اسلام تصویربرداری شده است. فعلا و تا به حال بخش‌هایی که ما دیده‌ایم خوب بوده و امیدوارم بقیه کار نیز مطلوب ساخته شود.

وی افزود: البته در بخش‌هایی که من دیده‌ام، نقش فدائیان اسلام پررنگ‌تر بود و هنوز به بخش زندگی خود آیت الله طالقانی ورود پیدا نشده است. در حقیقت در آثار تاریخی بیشتر به چهره‌هایی نظیر آیت الله طالقانی به عنوان شخصی نگاه می‌شود که در تاریخ حضور داشته و قابل حذف نیست. در حالی که ایشان جمع همه چیز بوده، سابقه مبارزاتی بسیاری دارد و با همه گروه‌ها ارتباط داشته و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

طالقانی تصریح کرد: خیلی جالب است که برای شخصیت‌هایی نظیر مرحوم شهریار و یا دکتر قریب سریال مجزا ساخته شده اما برای آیت الله طالقانی چنین سریالی ساخته نشده است. سریال معمای شاه نقطه امیدی است که شاید با دیدن بخش‌هایی از این سریال دوستان به فکر بیفتند که اثری مجزا از این مبارز انقلابی نیز ساخته شود البته اثری که به واقعیت این شخصیت بپردازد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/JRFOYF


ویدیو مرتبط :
مستندی پیرامون زندگی سیاسی و مذهبی مرحوم آیت الله طالقانی(ره)