سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وعده مشروط وزیر ارتباطات برای برقراری بدون مشکل مکالمات زائران اربعین


به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، محمود واعظی با اشاره به  جمعیت 20 میلیونی زائران اربعین از داخل و خارج عراق گفت: ازدحام ایرانیان مشتاق در کربلای معلی برترافیک ارتباطی بین ایران و عراق می افزاید؛ به گونه ای که در شرایط عادی میزان ترافیک 150 هزار دقیقه است، ولی در سال گذشته و در ایام اربعین این ترافیک به 2.5 میلیون دقیقه رسید.

وی افزود: افزایش میزان ارتباطات زائران ایرانی با ایران بسیار زیاد است به طوری که به فاصله یک روز 600 هزار دقیقه به میزان عادی ارتباطات روزانه اضافه می‌شود که نیازمند شبکه ارتباطی گسترده‌ای است.

وزیر ارتباطات گفت: این تجربه سبب شد تا برای امسال به فکر افزایش ظرفیت در ایام خاص و به خصوص در ایام اربعین حسینی باشیم. بر این اساس با سفر بنده و همکارانم به عراق در روزهای گذشته و پیگیری و رایزنی های متعدد با مقامات این کشور حدود 1800 کانال به کانال های ارتباطی بین دو کشور اضافه نمودیم تا زائرین مشکلی در امر ارتباطات نداشته باشند.

واعظی در پایان تاکید کرد: در مجموع ما تمام ظرفیت ها را به اندازه کافی افزایش داده ایم و اگر اپراتور عراقی بتواند مسئولیت های خود را به خوبی انجام دهد هیچ مشکل ارتباطی برای زائران ایرانی به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
تمهیدات لازم برای برقراری ارتباط زائران اربعین