سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد واحد زاهدان و اداره فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان


امین‌رضا کمالیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان کمالیان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و اداره فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان چند روز اخیر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

رئیس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان افزود: در راستای اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای بهره‌مندی مستمر و نهادمند از خرد جمعی و از آنجا که ارتباط و همکاری بین موسسات علمی، آموزشی و پژوهشی می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی و هدف‌ها و برنامه‌های مشترک یاری رساند این تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.

وی ادامه داد: هدف از این تفاهم‌نامه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های مشترک آموزشی، تحقیقاتی در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و اداره‎کل به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فناوری موجود، داده‌ها، اطلاعات و نیروی انسانی و منابع مالی است.

کمالیان گفت: نیازسنجی، امکان سنجی، برنامه‌ریزی و آموزش‌های مهارتی و کارآفرینی برای دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه در حوزه‌های مختلف مهارت و فناوری برای آمادگی ورود به عرصه کسب و کار و ارتقای تولید ملی و حمایت از ایده‌های نو و تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مرتبط بندهایی از این تفاهم‌نامه است.

وی ارائه سمینارها، دوره‌های تخصصی، کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، جشنواره‌ها و کنفرانس‌های علمی مشترک در حوزه کارآفرینی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را از دیگر اقدامات مشترک عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان بیان کرد: مدت زمان این تفاهم‌نامه 5 سال است.

انتهای پیام/3139/ع20/پو3002

http://fna.ir/HDTWP0


ویدیو مرتبط :
برف و زاهدان! - کلیپ مستند در دانشگاه سیستان و بلوچستان