ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بائرمن: به اندازه ایرانی‌ها تیم ملی را دوست دارم/ آلمان‌ها هم نام مرا اشتباه تلفظ می‌کردند!


به گزارش خبرگزاری فارس، درک بائرمن، سرمربی تیم ملی بسکتبال که در شبکه ورزش حضور پیدا کرده بود، در مورد مسائل مختلف تیم ملی به صحبت پرداخت و در پاسخ به این سوال که اگر روزی ایران با آلمان بازی کند و شما سرمربی کشورمان باشید، دوست دارید، کدام تیم پیروز شوید، گفت: پاسخ این سوال خیلی ساده است. من همیشه از ایران به عنوان کشور خودم نام می‌برم و این شاید برای من خیلی مشکل باشد بگویند که بگویند بائرمن آلمانی سرمربی تیم ملی است..

وی ادامه داد: من مربی ایران هستم و همانقدر که ایرانی‌ها در خصوص تیم مسئولند و آن را دوست دارند، برای من هم همینطور است.

بائرمن در مورد اینکه نام شما «بائرمن» است یا «باورمن»، گفت: جالب ایت که در آلمان هم نام مرا مربیان و معلمان اشتباه تلفظ می‌کردند، اما هرکدام را که بگویند برایم فرقی ندارد.

اصغر کاردوست هم که به عنوان دیگر مهمان حضور داشت در مورد تمرینات تیم ملی و حضور بائرمن گفت: ما به عنوان سرباز در تیم ملی کار می‌کنیم و تمام تلاشمان این است که پرچم کشورمان را بالا ببریم. با حضور بائرمن هم شکل تمرینات‌مان به کلی تغییر کرده است و همه حرکات را به نحو احسنت آموزش می‌بینیم و اناجم می‌دهیم.

 ملی‌پوش بسکتبال در مورد اینکه اگر بسکتبالیت نمی‌شد چه شغلی را انتخاب می‌کرد، گفت: کشاورزی را خیلی دوست دارم. البته ورزش هایی مانند فوتبال و دوومیدانی را هم قبل از آغاز بسکتبال انجام می‌دادم.

انتهای پیام/ر

 

 


ویدیو مرتبط :
فیلم اشتباه مضحک دروازبان تیم ملی آلمان