سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتحاری هایی تکفیری با لباس زمستانی


ایرنا/ یک سال و پنج ماه کامل اگرچه لبنان در لبه پرتگاه زندگی کرد اما در بیروت و به ویژه ضاحیه جنوبی از خودروهای بمب گذاری شده و انتحاری های تروریست خبری نبود.

روزنامه لبنانی السفیر افزود:یک سال و پنج ماه ، دستگاه های امنیتی با اقدامات پیش گیرانه و پیش دستانه و اتخاذ تدابیر شدید امنیتی و یورش به مخفیگاه های باندهای تروریستی، تعداد زیادی از تروریست های تکفیری وابسته به سه گروه تروریستی تکفیری فعال در لبنان یعنی داعش ، جبهه النصره و گردان های عبدالله عزام را بازداشت کردند.
تعدادی از سرکرده ها و تروریست های تکفیری و مغزهای متفکر انفجارهای تروریستی با استفاده از خودروهای بمب گذاری شده و انتحاری ها مانند احمد سلیم میقاتی و نعیم عباس در زندان های رومیه و ریحانیه لبنان همسایه هم شده اند.
تعداد زیادی از سرکرده ها و عناصر تروریستی تکفیری این سه گروه مانند اسامه منصور، عمر الاطرش ، سامی الاطرش ، نبیل سکاف ، ماجد الماجد و محمد الایعالی به هلاکت رسیده اند.
دیروز گروه تروریستی تکفیری داعش با دو انفجار تروریستی انتحاری شرایط را به یک سال و پنج ماه قبل بازگرداند و نشان داد که باردیگر لبنان را برای اقدامات تروریستی انتخاب کرده است.
این گروه تروریستی در چارچوب یک سناریوی ، سه انتحاری را برای این جنایت تروریستی انتخاب کرد و منطقه ای را بین برج البراجنه ضاحیه جنوبی بیروت و اردوگاه فلسینی نشین با همین نام برای انفجارهای تروریستی انتحاری انتخاب کرد تا هم به فتنه طایفه ای و مذهبی و هم به فتنه لبنانی – فلسطینی دامن بزند.
سه انتحاری داعشی مجهز به کمربندهای انفجاری در یک شامگاه پاییزی با لباس هایی زمستانی و با پای پیاده خود را به عین السکه شلوغ ترین منطقه برج البراجنه در ضاحیه جنوبی بیروت رساندند.
این سه انتحاری برای این که شک و تردیدی را نسبت به خود ایجاد نکنند، ریش هایشان را تراشیده بودند و توانسته بودند خود را به حسیینه امام حسین (ع) برسانند.
انفجار موتورسیکلت بمب گذاری شده، مردم را برای کمک به قربانیان این جنایت انتحاری تروریستی به سوی خود جلب کرد و چند دقیقه بعد انفجاری قوی تر آسمان را تیره و تار و خیابان ها را با خون بی گناهان رنگین کرد.
سومین انتحاری که تنها لطفی الهی بود موفق به منفجر کردن خود نشد و حتی گفته می شود، تروریست انتحاری چهارم هم فرار کرده است.
براساس آخرین آمار ارائه شده این جنایت تروریستی انتحاری که داعش مسئولیت آن را برعهده گرفته، 43 شهید و بیش از 240 زخمی برجای گذاشته است و وضعیت برخی از مجروحان وخیم گزارش شده است.
قطعا این بزرگترین انفجار تروریستی انتحاری در لبنان از 9 ژوئیه 2013 تاکنون بوده است.
نعیم عباس مغز متفکر بمب گذاری خودروها و انفجارهای تروریستی انتحاری که اکنون در زندان ریحانیه لبنان به سر می برد ، 9 ژوئیه سال 2013 با ارتکاب جنایتی تروریستی در منطقه بئرالعبد ضاحیه جنوبی بیروت فصل انفجارهای تروریستی را در لبنان گشود.
انفجارهای تروریستی برج البراجنه در حالی صورت گرفت که تنها یک هفته به دومین سالگرد انفجارهای تروریستی انتحاری مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در منطقه بئر حسن بیروت توسط گروه تروریستی تکفیری گردان های عبدالله عزام باقی مانده است.
انفجارهای تروریستی مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران زمانی رخ داد که ماجد الماجد تروریست سعودی سرکردگی گروه تروریستی تکفیری گردان های عبدالله عزام را برعهده داشت.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
انفجار خودروی انتحاری تکفیری