ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیروزی هوندا در موتور/ لوب با پژو پیش می‌رود


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بخش موتور، کوین بناویدس، راننده آرژانتینی تیم هوندا اول شد و پائولو کونکالوس از هوندا و آنتونی مئو از تیم KTM، دوم و سوم شدند.

در بخش کواد، رانندگان یاماها همچنان پیشتاز بودند. برایان باراگواناث از آفریقای جنوبی اول شد. ایگناسو کاساله راننده شیلیایی یاماها و لوکاس بنتو راننده آرژانتینی هوندا دوم و سوم شدند.

در بخش اتومبیل، سباستین لوب،‌ قهرمان فرانسوی رالی با دستیار همیشگی خود دانیل النا و با پژو زودتر از بقیه از خط پایان گذشت. کارلوس ساینس و لوکاس کروس رانندگان اسپانیایی تیم پژو دوم شدند و ناصر العطیه قطری به همراه متیو بومل از تیم مینی سوم شدند.

در بخش کامیون، مارتین کولومی، دیوید کیلیان و رنه کیلیان از تیم تاترا زودتر از سایرین از خط پایان گذشتند. هانس استیسی، سرژ بروینکنس و یان فان در فات از تیم ماندوم شدند و تیم 3 نفره فدریکو ویا، خورجه پرس و آندرس ممی از ایوکو به مقام سوم رسیدند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سرعت بسیار زیاد سباستین لوب با پژو