سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طرحی مفهومی یکی از کاربران وینفون از برنامه تلگرام ویندوز فون را ببینید


طرحی مفهومی یکی از کاربران وینفون از برنامه تلگرام ویندوز فون را ببینید

برنامه ی پیام رسان تلگرام در سیستم عامل های مختلف از طراحی مشابهی نسبت به برنامه ی واتس اپ بهره می برد. این موضوع در سیستم عامل ویندوز فون نیز صدق می کند و تلگرام دارای طراحی مشابهی با برنامه ی واتس اپ ویندوز فون است. اما چند ماهیست که تلگرام در ایران بسیار محبوب شده است و تلگرام نیز از این فرصت استفاده کرده و امکانات بسیاری را برنامه ی خود اضافه کرده است، اما همچنان طراحی این برنامه دست نخورده باقی مانده است.

وین فون/ برنامه ی پیام رسان تلگرام در سیستم عامل های مختلف از طراحی مشابهی نسبت به برنامه ی واتس اپ بهره می برد. این موضوع در سیستم عامل ویندوز فون نیز صدق می کند و تلگرام دارای طراحی مشابهی با برنامه ی واتس اپ ویندوز فون است. اما چند ماهیست که تلگرام در ایران بسیار محبوب شده است و تلگرام نیز از این فرصت استفاده کرده و امکانات بسیاری را برنامه ی خود اضافه کرده است، اما همچنان طراحی این برنامه دست نخورده باقی مانده است.

این طراحی برای بسیاری از کاربران دلچسب نبوده و حتی عدم انجام تغییر و تحولات عظیم در این طراحی، باعث شده تا بسیاری از کاربران دیگر نیز از محیط این برنامه خسته شده و خلاقیت و طراح های خود را برای تلگرام ارسال کنند. پیش از این طرح های مفهومی زیادی برای برنامه ی واتس اپ منتشر شده بود، اما تلگرام از این قاعده مستثنی بوده، چراکه بیش ترین کاربران این برنامه در ایران واقع شده اند و طرح مفهومی شاخصی برای تلگرام ویندوز فون منتشر نشده بود. با این حال تعداد ایرانی هایی که از ویندوز فون و برنامه ی واتس اپ استفاده می کنند کم نیستند و در این بین، یکی از کاربران خوش ذوق وینفون دست به طراحی زده و سعی کرده طراحی مورد نظر خود از برنامه ی تلگرام ویندوز فون را پیاده سازی کند.

آقای محمد علی امینی این تصاویر مفهومی برای برنامه ی تلگرام ویندوز فون را طراحی کرده اند. این طراحی با وام گرفتن از رنگ های نسخه ی اندروید برنامه ی تلگرام و ترکیبی از محیط کاربری خود برنامه ی تلگرام در ویندوز فون و دیگر ویژگی های برنامه های ویندوز فون همچون سوایپ کردن ساخته شده است. در ادامه تصاویر این طرح مفهومی را مشاهده کنید:

البته این طراحی از نظر ما بسیار بهتر از نسخه ی فعلی تلگرام ویندوز فون است، با این حال ترجیح می دادیم از المان های مخصوص طراحی برنامه های مخصوص ویندوز نیز از آن استفاده می شد تا حال و هوای نسخه ی ویندوزی بیش تر در آن حس شود. طراح این کانسپت اعلام کرده که طراحی خود را به تلگرام نیز ارسال می کند تا شاید تلگرام دست به تغییراتی در طراحی برنامه ی خود بزند.
نظر شما در مورد این طرح مفهومی چیست؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ساخت یک استارت اسکرین متفاوت در ویندوز فون - وینفون