سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمایت زنان مسلمان و غیرمسلمان جهان از "حجاب"


حمایت زنان مسلمان و غیرمسلمان جهان از آخرین خبر/ زنان مسلمان و غیر مسلمان از سراسر جهان با ارسال تصاویری از خود با پوشش اسلامی در شبکه‌های اجتماعی، حمایتشان را از «روز جهانی حجاب» به نمایش گذاشتند.

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، بسیاری از زنان و دختران مسلمان و غیر مسلمان در کشورهای مختلف از «روز جهانی حجاب» اعلام حمایت کردند.

آنان با انتشار تصاویری از خود با پوشش اسلامی بر حق آزادی زنان مسلمان تأکید و مخالفت خود را با آن چه در غرب علیه حجاب انجام می‌شود نشان دادند.

بسیاری از زنان غیر مسلمان شرکت‌کننده در این کمپین تأکید کردند: نخستین تجربه‌شان از حجاب با آنچه پیش‌تر درباره آن فکر می‌کردند بسیار متفاوت بوده است و آنچه شهروندان غربی درباره مسلمانان و حجاب در ذهن دارند اشتباه و عمدتاً تحت تأثیر رسانه‌ها است.

فعالان شرکت‌کننده در این کمپین از هم‌زیستی مسالمت‌آمیز با مسلمانان استقبال کرده و از هم‌کیشان خود خواستند بدون تعصبات مذهبی و نژادپرستانه به زنان مسمان نگاه کنند.

گفتنی است تاکنون در این کمپین زنانی از کشورهای اسپانیا، دانمارک، استرالیا، آمریکا، مالزی، اندونزی، سومالی، مصر، مالزی، قزاقستان و تایلند شرکت کردند.




منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
مقایسه میان زنان مسلمان و زنان غیرمسلمان, زیرنویس کردی