سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



حكم اعدام برای متهمان پرونده پارك باراجین


سلامت نیوز: عاملان آزار و اذیت دختر جوان در پارك جنگلی باراجین به اعدام محكوم شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، به دنبال شكایت دختر جوان مبنی بر تعرض چهار پسر جوان در پارك باراجین تحقیقات پلیس به آنجا رسید كه مشخص شد اعضای این باند هشت پسر جوان و نوجوان هستند كه اقدام به سرقت با تهدید سلاح سرد می‌كنند.

با توجه به مستندات موجود در پرونده، اظهارات دختر جوان و سایر مالباختگان این پرونده و اعترافات متهمان، قضات دادگاه شعبه دوم دادگاه كیفری یك استان قزوین، چهار متهم از متهمان این پرونده را از حیث اتهام به یك مورد زنای به عنف به اعدام با چوبه‌دار در محوطه زندان مركزی قزوین محكوم كردند و سایر متهمان كه در آدم‌ربایی، سرقت مقرون به آزار و سرقت‌های دیگر مشاركت داشتند به حبس و شلاق و دیه با اشد مجازات محكوم شدند.

همچنین در خصوص اتهام سرقت علاوه بر احكام صادره، دادگاه متهمان را به پرداخت دیه و تامین خسارت مادی وارده به شاكیان محكوم كرده است.


ویدیو مرتبط :
صدور احکام متهمان پرونده بیمه ایران