ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امشب؛ اعزام تیم تیراندازی با کمان معلولان به مسابقات قهرمانی آسیا


به گزارش خبرگزاری تسنیم، ملی‌پوشان کشورمان پیش از این و در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان آلمان موفق به کسب چهار سهمیه پارالمپیک (سه سهمیه در ریکرو و یک سهمیه در کامپوند) شده بودند و برای تکمیل سهمیه‌های پارالمپیک چهار کماندار دیگر امشب (دوشنبه) راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهند شد.

زهرا نعمتی، سمیه عباسپور، شهاب ریحانی و مجید کاکوش  چهار کماندار ایرانی حاضر در این مسابقات هستند، البته زهرا نعمتی به دلیل حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، ویژه کمانداران غیر معلول، هم اکنون در تایلند به‌سر می‌برد و سه کماندار دیگر تیم ملی نیز فردا به وی ملحق می‌شوند.

رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی معلولان آسیا با امتیاز کسب سهمیه مستقیم پارالمپیک ریو از 22 تا 28 آبان به میزبانی تایلند در جریان است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گزارشی از مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان