مجری برنامه «سلامت باشید»: مخاطبان فکر می‌کنند پزشکم


  X  

مجری برنامه «سلامت باشید»: مخاطبان فکر می‌کنند پزشکم

مهر/ فرشید فهیم مجری برنامه «سلامت باشید» که حدود ۱۳ سال از شبکه سه سیما پخش شد بیان کرد که این برنامه حدود سه ماه است روی آنتن نرفته و امیدوار است دوباره به شبکه سه بازگردد.
فرشید فهمیم با اشاره به برنامه «سلامت باشید» که حدود سه ماه است روی آنتن نرفته است به خبرنگار مهر گفت: در ابتدای ماه رمضان چند برنامه از «سلامت باشید» پخش شد اما دیگر ادامه پیدا نکرد و پخش آن متوقف شد.
وی گفت: این برنامه ۱۳ سال روی آنتن رفت و مجریان و تهیه کنندگان مختلفی هم داشت که چندین سال هم اجرای آن را من بر عهده داشتم و من جزو مجریان ثابت برنامه بودم اما متاسفانه تعطیل شد و حال قرار است برنامه پزشکی «اکسیر» جایگزین این برنامه شود و من امیدوارم بتواند به خوبی جای «سلامت باشید» را پر کند.
مجری برنامه «سلامت باشید» درباره دلیل توقف برنامه و اینکه چرا دیگر تولید نشد، عنوان کرد: قبل از اینکه برنامه به پایان برسد غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه ۳ سیما به ما گفت که می خواهد مخاطب این برنامه پزشکی بیشتر از آنچه هست، باشد. برنامه ما حدود ۱۰ درصد مخاطب داشت و میرحسینی می خواست مخاطب این برنامه بیشتر از ۲۰ درصد باشد به همین دلیل قرار شد برنامه به پایان برسد. البته من همان زمان هم گفتم اگر زمان برنامه تغییر کند و عصرهنگام پخش شود مخاطبانش بیشتر خواهد شد و خواستم به جای تعطیل شدن برنامه مجری یا تهیه‌کننده را تغییر دهند اما تصمیم گرفته شد که برنامه پایان یابد.
مجری مسابقه «جدول» اضافه کرد: با این حال به نظرم حیف است که این برنامه دیگر در شبکه ۳ وجود نداشته باشد چون مخاطبان خاص خود را داشت و امیدوارم این برنامه بعد از پخش «اکسیر» دوباره به شبکه سه بازگردد.
وی در پایان با اشاره به شیوه اجرای برنامه «سلامت باشید» با توجه به تحصیلات خود در زمینه پزشکی اظهار کرد: من در حوزه پزشکی و دامپزشکی تحصیل کرده ام با این حال شب قبل از هر برنامه درباره سوژه و موضوع مورد نظر مطالعه می کردم و سعی داشتم سوالات مردم را بپرسم اکنون هم مردم هر گاه در کوچه و بازار مرا می بینند از من سوالات پزشکی می پرسند و فکر می کنند که یک پزشک هستم.


ویدیو مرتبط :
نمونه برنامه _ جهت پخش در برنامه سلامت باشید