سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش برف در آخرین روزهای فصل پاییز در کاشان


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، بارش برف که از شامگاه یکشنبه اکثر مناطق روستایی و ارتفاعات کاشان و برخی دیگر از شهرهای شمالی استان از جمله نطنز را در نوردیده است، این بارش ها همچنان بصورت پراکنده ادامه دارد.
رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: تمامی جاده های منتهی به این شهرستان باز و رفت و آمد خودروها در آن جریان دارد.
جواد نظرپور اظهار داشت: رفت و آمد در جاده های کاشان - مشهد اردهال و کاشان - برزک تنها با خودروهایی که مجهز به زنجیرچرخ هستند، امکان پذیر است.
مسئول روابط عمومی شهرداری برزک نیز گفت: بارش برف و سرمای زیاد از روز گذشته تاکنون در این منطقه موجب یخبندان در خیابان ها و معابر شهری شده است.
سیدعلی اکبر طاهری افزود: هم اکنون نیروهای شهرداری درحال پاشیدن شن و نمک در سطح خیابانها برای جلوگیری از یخ زدگی بیشتر معابر هستند.
رئیس اداره هواشناسی کاشان نیز میزان بارندگی 24 ساعت گذشته این شهرستان را 2.2 میلیمتر اعلام کرد.
عباس ارغوانی اظهار داشت: کمینه و بیشینه دما طی همین مدت در این شهر یک و حداکثر شش درجه بالای صفر بوده است.
وی با بیان اینکه روند بارندگی در ساعات پایانی امروز در این شهرستان قطع می شود، افزود: هوای کاشان فردا /سه شنبه/ تا ساعت 10 صبح مه آلود خواهد بود.
6136/6021

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بارش برف در میامی-پاییز 94