بازیگر سرشناس لباس اش را می فروشد تا دخترش را درمان کند!!


هریسون فورد بازیگر سرشناس هالیوودی برای درمان بیماری دخترش, لباسی که در یک فیلم به تن داشت را بفروش می رساند.

اقدام هریسون فورد برای درمان بیماری دخترش

هریسون فورد ستاره سینمای هالیوود کت, هان سولو در فیلم «جنگ ستارگان : نیرو برمی‌خیزد» را برای کمک به یافتن درمان بیماری صرع در یک حراجی به فروش می‌رساند.
بازیگر 73 ساله سینما که در سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان باز هم در نقش هان سولو ظاهر شده بود، این کت را در نخستین صحنه از هفتمین «جنگ ستارگان» به تن داشت. هدف او از فروش این یادگاری جمع‌آوری پول برای پژوهش درباره بیماری صرع است.

قیمت پایه برای این لباس که امضای فورد را نیز برخود دارد، 18 هزار دلار تعیین شده است. بازیگر «ایندیانا جونز» یک دختر 26 ساله به نام جرجیا دارد که مبتلا به این بیماری است.
فورد به تازگی درباره وضعیت دخترش و تاثیر ویرانگر این بیماری بر وضعیت او و خانواده‌اش صحبت کرده است. او در این باره گفت : «وقتی کسی که دوستش دارید از این بیماری رنج می‌برد، این موضوع تاثیر ویرانگری بر شما خواهد داشت.»

این بازیگر در ادامه افزود : «این بیماری بر زندگی، آینده و فرصت‌های آن‌ها تاثیرگذار است، بنابراین شما ناامیدانه تلاش می‌کنید چاره‌ای برای تخفیف این اثرگذاری بیابید. اینکه راهی بیابید تا آن‌ها یک زندگی راحت و موثر را تجربه کنند.»
البته ناگفته نماند که فورد در عین حال مبارزه دخترش با این بیماری را ستود و او را قهرمان زندگی خود می‌داند. جرجیا دختر فورد از همسر دومش ملیسا متیسون است.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
‫قتل وحشتناک بازیگر زن سرشناس و دو فرزندش‬‎