گلایه‌های قهرمان معلول وزنه‌برداری جهان و پارالمپیک


به گزارش مشرق، علی صادق‌زاده درباره شرایط آمادگی‌اش گفت: بعد از کسب سهمیه پارالمپیک در مسابقات قزاقستان که در آن موفق به شکستن رکورد آسیا که در اختیار خودم هم بود، شدم؛‌ برای حضور در مسابقات ارتقای رنکینگ و جایزه بزرگ دوبی آماده می‌شوم.

وی ادامه داد: البته در مسابقات قزاقستان به رکورد 242 کیلوگرمی جهان نیز حمله کردم، اما متاسفانه داوران خطا گرفتند. از نظر بدنی در شرایط خوبی هستم، اما از نظر روحی شرایط مناسبی ندارم چرا که محل مناسبی برای زندگی ندارم.

دارنده مدال برنز وزنه‌برداری پارالمپیک لندن و پکن افزود: بعد از سال‌ها حضور در رده ملی و 17 مدال رنگارنگ مسابقات جهانی،‌ آسیایی و بازی‌های آسیایی در بیابان زندگی می‌کنم. تمام جوایزی که در این سال‌ها گرفتم جمع کردم و خانه‌ای در شهرک پلیس گلدشت رباط کریم خریدم که به هیچ عنوان شرایط مناسبی ندارد.

صادق‌زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه با ویلچر تردد می‌کنم، اما خیابان محل سکونت ما حتی آسفالت هم نیست و رفت و آمد در میان سنگ‌ها برای من بسیار سخت است. متاسفانه مسئولان رباط کریم با وجود اینکه سالهاست در این شهرستان زندگی می‌کنم توجهی به شرایط من که تنها ورزشکار المپیکی این شهرستان هستم ندارند. حتی چندین بار به شهرداری مراجعه کردم، اما آنها توجهی نکردند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود افتخاراتی که برای شهرستان رباط کریم کسب کردم هیچ‌کدام از مسئولان حتی یک خسته نباشید هم به من نگفتند تا حداقل با روحیه راهی پارالمپیک شوم. آنها این زحمت را به خود ندادند که یک تشکر خشک و خالی از من داشته باشند، اما حداقل شرایطی را فراهم کنند که با این مشکلات مواجه نباشم.


ویدیو مرتبط :
عکسهای قهرمان وزنه برداری جهان ( کیانوش رستمی )