سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بومی‌سازی گیربکس‌های میانی خودرو برای راه‌اندازی پمپ‌های آتش‌نشانی


علیرضا منگوری محقق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: گیربکس‌های میانی که در خودروهای آتش‌نشانی، خودروهای نظامی و خودروهای کاربری خاص کاربرد دارند برای نخستین بار در کشور بومی‌سازی شدند.

وی با بیان اینکه گیربکس‌های میانی یک محصول دانش‌بنیان است، گفت: گیربکس‌های میانی که برای راه‌اندازی پمپ‌های آتش‌نشانی به کار می‌رود، نمونه‌سازی شده و در شرف خط تولید است.

منگوری ادامه داد: مزیت این گیربکس‌ها نسبت به نمونه خارجی قیمت پایین‌تر، خدمات پس از فروش راحت‌تر و تنوع بیشتر محصول است.

وی افزود: همچنین گیربکس‌های دیگری نیز برای نخستین بار بومی‌سازی کردیم که سیستم گیربکس را هوشمند کرده و دیتابرداری می‌کند که قرارداد صادرات این گیربکس‌ها را نیز منعقد کرده‌ایم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پمپ ماشین آتش نشانی