ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



چگونه لوکس و ارزان سفر کنیم؟


چگونه لوکس و ارزان سفر کنیم؟رپرتاژ آگهی/ با نزدیک شدن تعطیلات نوروزی و اطلاع رسانی های گسترده در رسانه های مختلف درباره ی مقاصد گردشگری جذاب و هیجان انگیز، انتخاب یک مقصد مشخص برای تجربه ی سفری بی نقص و لذت بردن از تعطیلات نوروزی با کمترین هزینه، دغدغه ی بیشتر ماست. حال چگونه می توانیم در سریع ترین زمان به برنامه ی ارزان ترین پروازها دسترسی پیدا کنیم؟
«سفرمی» یک موتور جستجوگر کامل است و شما با استفاده از آن می توانید با خیال راحت بلیط هر تاریخی را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید. کافی است خودتان یک بار امتحان کنید! همین حالا کلیک کنید و با تاریخ امروز مقصد مورد نظر خود را جستجو کنید و شگفت زده شوید!
شما می توانید ضمن خرید ساده ی بلیط هواپیما، از خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته، ضمانت پروازها و ارائه ی ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما برخوردار شوید.
اما سورپرایز بزرگ «سفرمی»، بخش Informing یا اطلاع رسانی آن است. مثلاً اگر در این بخش بلیط کیش را که قیمت متوسط ۲۰۰ هزار تومانی دارد جستجو کنید و پس از وارد کردن مشخصات خود، اعلام کنید که اگر این پرواز به ۱۰۰ هزار تومان رسید به شما اطلاع داده شود، سفرمی به طور خودکار زمانی که قیمت به ۱۰۰ هزار تومان برسد، نرخ پرواز درخواست شده را به شما SMS می کند.
به کانال تلگرام سفرمی بپیوندید
با ما تماس بگیرید:
۰۲۱-۴۲۱۰۳
۰۲۱-۸۸۷۹۰۸۹۲
۶ الی ۴۴۴۷۲۴۵۵-۰۷۶
وب سایت سفرمی
به کانال تلگرام سفرمی بپیوندید
همچنین می توانید از طریق لینک زیر از جذاب ترین مطالب و عکس های گردشگری دیدن کنید:
اینستاگرام سفرمی

منبع: رپرتاژ آگهی


ویدیو مرتبط :
اجاره سوئیت های لوکس و ارزان در کیش با آفر پاییزه