فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سومین طلاق هنرپیشه معروف


خبرآنلاین: سومین ازدواج هنرپیشه زن سرشناس سینمای هالیوود نیز به جدایی انجامید.سومین طلاق هنرپیشه معروف

 درو بریمور و همسرش ویل کاپلمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند به زندگی مشترک خود خاتمه خواهند داد.

این زوج هالیوودی خبر طلاقشان را در نشریه پیپل منتشر کردند. آن‌ها در بیانیۀ خود نوشتند : «طلاق شاید برای بسیاری نشان شکست باشد، اما خوشبختانه می‌توان با این دید به طلاق نگاه کرد که زندگی ادامه دارد...فرزندان ما دنیای ما هستند، و ما به دنبال این هستیم که باقی عمر خود آن‌ها در درجه اول اهمیت قرار دهیم»

بریمور و کاپلمن سال 2012 با هم ازدواج کردند و از این ازدواج دو فرزند دارند. بازیگر «فرشتگان چارلی» پیش از ازدواج با کاپلمن دو بار دیگر در سال‌های 1994 و 2001 ازدواج کرده بود.

درو بریمور از خردسالی پا به عرصه بازیگری گذاشت. او خیلی زود و با نقش‌آفرینی در فیلم «ای.تی موجود فرازمینی» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ به شهرتی جهانی رسید. او پس از یک دوره درگیری با اعتیاد به مواد مخدر دوباره به سینما بازگشت و در فیلم‌هایی چون «اعترافات یک ذهن خطرناک»، «پویزن آیوی»، «خواننده عروسی» و «جیغ» بازی کرد.

این بازیگر سال 2009 برای بازی در فیلم تلویزیونی «گری گاردنز» محصول شبکه اچ‌بی‌او برنده جایزه گلدن گلوب شد.


ویدیو مرتبط :
هنرپیشه معروف هندی که مسلمان شد