سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مخالفت اکثریت نمایندگان مجلس با تحقیق و تفحص از طرح تحول سلامت


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شفاآنلاین نوشت: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان مجلس و به خصوص اعضای کمیسیون بهداشت با طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت و طرح تحول نظام سلامت به هیچ عنوان موافق نیستند.

دکترمراد هاشم زهی گفت: وزیر بهداشت ودرمان برای طرح تحول سلامت زحمات زیادی كشیده اند. ضمن اینکه نتیجه تلاش های ایشان و تمامی دست اندرکاران وزارت بهداشت را به راحتی در رضایتمندی مردم و كاهش مشكلات آنها در حوزه سلامت می بینم. بنابراین مطرح كردن چنین بحثی در نظام سلامت و حوزه بهداشت صحیح نیست.

نماینده مردم خراسان جنوبی و نهبندان گفت: پزشكان صاحب نظر مجلس و اعضای كمیسیون بهداشت با طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت مخالف هستند و به هیچ عنوان با این طرح همراهی نمی كنند. به نظر من رسانه ها نیز نباید به این بحث دامن بزنند. چراکه این طرح نظر شخصی یك نفر بوده و اصلا در كمیسیون بهداشت و درمان هم مطرح نشده است .

وی افزود: در چنین شرایطی سوال اینستکه چرا باید رضایتمندی مردم و كاهش مشكلاتشان را در حوزه سلامت نادیده بگیریم و مدیریت خوب و تلاش های صادقانه وزیر بهداشت وهمکارانشان را دراین طرح ملی زیر سوال ببریم؟


ویدیو مرتبط :
مخالفت دکتر زارع با حدف ماده 47 طرح تحول نظام سلامت