قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در بسیج دانشجویی راه‌اندازی شد


مسئول سازندگی و کارآمدی سازمان بسیج دانشجویی کشوراز راه اندازی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در سازمان بسیج دانشجویی کشورخبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، سید محمدرضا حسینی در همایش شکوه هجرت که در محل دانشکده فنی دختران کرج برگزار شد، اردوهای جهادی را مولود اندیشه انقلاب اسلامی خواند و گفت: محرومیت زدایی و بصیرت افزایی از جمله اهداف آرمانی انقلاب اسلامی است که جهادگران بسیجی در این زمینه به نقش آفرینی می پردازند.

وی برگزاری اردوهای جهادی را گامی موثر در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده دانست و افزود: اردوهای جهادی، نمونه بارز ترویج فرهنگ کار و تلاش و گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی است و خدمت گذاری به مردم به ویژه در مناطق محروم از برکات اجرای اردوهای جهادی در جامعه است.

این مقام مسئول در ادامه بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ اسلامی و اقتصاد مقاومتی نوید بخش توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی در جامعه است.

حسینی ادامه داد: بهره گیری از اقتصاد مقاومتی خنثی کننده تحریم ها و تهدیدهای دشمنان است و راه را برای خودکفایی و استقلال کشور فراهم می کند و دارای ثمرات بسیاری است.

مسئول سازندگی و کارآمدی سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه ریزی مدون است، گفت: نیاز است تا اقدامات شایسته ای برای ترویج و بهره گیری از اقتصاد مقاومتی در جامعه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌ها اجرایی شود، گفت: دانشگاه و دانشجو ظرفیت ویژه‌ای برای تحقق این مهم دارد که باید از این پتانسیل ها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

این مقام مسئول در پایان از راه اندازی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در سازمان بسیج دانشجویی کشورخبر داد و تصریح کرد : مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله مهم ترین ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی است که در بسیج دانشجویی عملیاتی شده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تبدیل ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به سازمان مبارزه با