ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ترکاشوند: فکر نمی‌کردم 3 بر صفر بانک سرمایه را شکست دهیم/ بازیکنان حرف گوش‌کنی دارم


محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی 3 بر صفر برابر بانک سرمایه در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی قشنگی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. بعد از 5 هفته ما هم از حریف شناخت داشتیم و آنها را خوب آنالیز کرده بودیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که با روحیه و تاکتیک‌پذیر بازی کردند. شاگردانم هر چه را که به آنها گفته بودم در زمین اجرا کردند.

وی ادامه داد: اینکه یک مربی بازیکنانی داشته باشد که چه در داخل و چه در خارج از زمین حرف گوش می‌کنند خیلی خوشحال کننده است. بازیکنانم انگیزه بالایی داشتند و موفق شدند بانک سرمایه را شکست دهند. این پیروزی را به مردم ورامین و بازیکنانم خوبم تبریم می‌گویم. آنها زحمت کشدند و مزد زحمات‌شان را گرفتند، اما کارمان همین‌جا تمام نمی‌شود و نباید با دو پیروزی مغرور شویم. 4 ماه لیگ داریم که روزهای خوب و بدی را در آن تجربه خواهیم کرد. باید حرفه‌ای فکر کنیم، یعنی اگر مغرور شویم و با 2 برد کار را تمام شده بدانیم نمی‌توانیم موفق باشیم.

سرمربی تیم والیبال متین صالحین ورامین با بیان اینکه فکر نمی‌کردم 3 بر صفر بتوانیم بانک سرمایه را شکست دهیم، خاطرنشان کرد: بعد از اینکه در ست اول روحیه جنگدگی بالایی از بازیکنانم دیدم حدس می‌زدم که بتوانیم 3 بر صفر پیروز شویم. چون در بازی‌های قبلی وقتی بازیکنانم دو ست را می‌بردند و بازی را رها می‌کردند کمی نگران شدم، اما این بار توانستیم قاطعانه در 3 ست حریف خود را مغلوب کنیم.

ترکاشوند درمورد اینکه متین صالحین ورامین تاکنون دو مدعی اصلی قهرمانی یعنی شهرداری ارومیه و بانک سرمایه را شکست داده است، عنوان کرد: کارمان سخت است و حالا توقعات هم از ما بالا می‌رود، اما همه باید واقعیت را ببینند. هر تیمی در لیگ بازی خوب و بد دارد؛ ما هم ممکن است در ادامه راه روز بد داشته باشیم و این از جذابیت‌های والیبال است. نمی‌شود یک تیم بیاید و تمام تیم‌ها را شکست دهد. لیگ طولانی است و بدن بازیکنان افت و خیز زیاد دارد و این موضوع می‌تواند برای هر تیمی دردسر ساز باشد.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
به حرف چه کسانی گوش دهیم