وان پلاس در فکر معرفی OnePlus 2 Mini است


در وان پلاس 2 مینی از نمایشگر 4.6 اینچی با وضوح 1080*1920 استفاده می شود و قلب دستگاه را هم پردازنده هشته هسته ای اسنپ دراگون 810 در فرکانس 1.7 گیگاهرتز به همراه واحد پردازش گرافیکی adreno 430 تشکیل می دهند.

با اینکه محصولات کمپانی وان پلاس به صورت رسمی در بازار داخلی وجود ندارند، اما پیگیری اخبار مربوط به محصولات جدید این شرکت همیشه بسیار جالب توجه است و دلیل عمده آن را هم می توان تلاش این شرکت چینی برای ساخت دستگاه هایی با حداکثر امکانات و حداقل قیمت دانست. همان طور که حتما می دانید وان پلاس برای سال آینده یک پرچم دار احتمالا با نام OnePlus 3 خواهند داشت، اما اخیرا اطلاعاتی منتشر شده که نشان می دهد به احتمال زیاد با یک مدل دیگر به نام OnePlus 2 Mini نیز روبرو خواهیم شد.

وان پلاس در فکر معرفی OnePlus 2 Mini است

اطلاعات مربوط به این دستگاه جدید در Geekbench منتشر شده و با توجه به آنها می توان گفت مدل مینی همان طور که از اسمش پیداست دستگاهی میان رده یا در بهترین حالت در رده sub premium است. همان طور که مشاهده می کنید در وان پلاس 2 مینی از نمایشگر 4.6 اینچی با وضوح 1080*1920 استفاده می شود و قلب دستگاه را هم پردازنده هشته هسته ای اسنپ دراگون 810 در فرکانس 1.7 گیگاهرتز به همراه واحد پردازش گرافیکی adreno 430 تشکیل می دهند. دوربین اصلی دستگاه 12 مگاپیکسلی بوده و قابلیت ضبط ویدئوهای 4K را نیز دارد. این بخش همچنین به تکنولوژی هایی نظیر تشخیص چهره و auto focus نیز مجهز شده است. دوربین دوم نیز 5 مگاپیکسلی می باشد. حافظه داخلی گزارش شده برای این مدل نیز 64 گیگابایت است که البته به احتمال زیاد شیار کارت حافظه نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد. اما جالب ترین نکته درباره وان پلاس 2 مینی حافظه RAM آن است که بر اساس این اطلاعات 4 گیگابایت گزارش شده. اگر تغییری در جزئیات به وجود نیاید باید قبول کرد این میزان از RAM فراتر از تلفن های میان رده قرار می گیرد و به همین یک برگ برنده اساسی برای وان پلاس 2 مینی خواهد بود. هنوز جزئیات بیشتری درباره قیمت و زمان معرفی این دستگاه منتشر نشده اما می توان انتظار داشت در آینده نزدیک شاهد رونمایی از OnePlus 2 Mini باشیم.

منبع: سخت افزار


ویدیو مرتبط :
مقایسه دو محصول وان پلاس OnePlus 2 vs OnePlus One