فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برپایی نمایشگاه آثار مایکل کنا عکاس انگلیسی در کاشان


به گزارش ایرنا، 40 قطعه عکس سیاه و سفید 100×70 با موضوع طبیعت و منظره از این هنرمند نامی در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته شده است.
همچنین در سی ام اردیبهشت 95 که آخرین روز برپایی این نمایشگاه است، نشست تخصصی با حضور مجید ناگهی از موسسان خانه عکاسان ایران در خصوص معرفی و تجلیل از این هنرمند برگزار خواهد شد.
مایکل کنا عکاس مشهور انگلیسی در حوزه عکس سیاه ‌و سفید مناظر و طبیعت، از تبحر خاصی برخوردار است که مهم‌ترین ویژگی‌ آثار او نوردهی بسیار طولانی تا 10 ساعت است.
این هنرمند یکی از مهم ‌ترین چهره‌های عکاسی مینی مالیستی تاریخ عکاسی جهان بشمار می رود که آثارش تاکنون تاثیر فراوانی بر روی کار عکاسان جهان گذاشته است.
این نمایشگاه با هدف آشنایی با دیدگاه عکاسان بزرگ جهان، نوع نگاه و جایگاه شان می‌تواند نقش بسیار مهمی در پرورش دیدگاه علاقه‌ مندان به عکاسی در سطوح مختلف داشته باشد.
این گونه نمایشگاه ‌ها امسال توسط آژانس عکس ایران و با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.
6136/6021

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی