فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آواز مانی رهنما به یاد بابک بیات


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانی رهنما در تاریخ 28 دی‌ماه در تالار وحدت کنسرت «یادمان استاد بابک بیات به روایتی نو» را روی صحنه می‌برد.

در این کنسرت که «علیرضا شمس اسکندرى» رهبری ارکسترش را بر عهده دارد، نوازنده‌ها و موزیسین‌های سر‌شناسی در کنار مانی رهنما به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

این خواننده دی ماه سال گذشته نیز در کنسرتی ویژه در سالن تالار وحدت، کنسرت «آواز و پیانو» را با حضور رضا تاجبخش روی صحنه برد و با غافلگیری‌های فراوان از جمله حضور بی‌مقدمه «حامی» روی صحنه و اجرای زنده این خواننده پس ازمدت‌ها سکوت، همراه شد تا کنسرت سال قبل مانی رهنما با این قبیل اتفاقات و با همراهی نوازندگانی چون رضا تاجبخش، یاشار خسروی و...، اجرایی قابل توجه باشد.

مانی رهنما در سال 1377 آلبوم «مرسدس» و در سال 1378 آلبوم «فصل پرواز» به آهنگسازی بابک بیات و اشعاری از مرحوم شهین حنانه و پیام پارسا را منتشر کرد که قطعه «پرنده» از آثار شناخته شده و معروف این مجموعه است. در سال 1379 در آلبوم «بغض» دو قطعه را اجرا کرد. آلبومی که به یاد واروژان بود و آهنگسازی تمام قطعاتش از داریوش تقی‌پور بود.

در سال 1380 آلبوم «آخرین غزل» به آهنگسازی داریوش تقی‌پور را منتشر کرد و آلبوم‌های «تموم شد ترانه» و «کجا به خنده می‌رسیم» و «من و تو» از دیگر آثاری بودند که با صدای این خواننده روانه بازار موسیقی کشور شد. او در سال 1392 ترانه طلای روسیاه را برای حمایت از حسن روحانی بازخوانی کرد و این اثر در آن دوره به شدت مورد توجه قرار گرفت.

مانی رهنما در کنسرت 28 دی ماه‌اش با ارکستر بزرگ روی صحنه حاضر و آثارش را اجرا می‌کند.

هومن نامدارى (کلارینت، سکسفون)، آرین کشیشى (بیس گیتار)، حمزه یگانه (پیانو)، درشن آناند (طبلا)، محمد شعبانى (پرکاشن)، امین طاهرى (درامز)، فرمهر بیگلو (ویلن)، رایین نورانى (ویلن)، کوشا صرافى گوهر (ویولا)، ارسلان علیزاده (ویلنسل)، فواد الهى قمشه اى (اوودو. گیتار)، علیرضا خسروى (پرکاشن. تیمپانى)، سجاد نوروزى (پرکاشن)، امیرعلى رحمانى (پرکاشن)، عرفان قوى قلب (پرکاشن)، نسترن قاضیانى (هم خوان)، آرزو فتحى (هم خوان)، امید تاجدوست (هم خوان)، مصطفى کرمى (هم خوان)، مازیار واحدى (هم خوان)، سهیل صارمى (کیبورد)، ژوبین عسگریه (دیجیریدو)، سعید مجازى (دیجیریدو)، آرش رستگار‌زاده (دیجیریدو)، اوستا سواد جان (دیجیریدو)، آریا آروندى (دیجیریدو) و... از جمله نوازنده‌ها و موزیسین‌هایی هستند که در ارکس‌تر مانی رهنما در کنسرت 28 دی ماه ساز می‌زنند.

این کنسرت به تهیه کنندگی «محمدرضا کرمی» و تحت امتیاز موسسه «تصویر موسیقی» روی صحنه خواهد رفت و سامانهwww. 0098ticket. com با امکاناتی جدید و جالب، بلیت فروشی این برنامه را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مرسدس،هم خوانی مانی رهنما با استاد بابک بیات