سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون وزیر خارجه روسیه: روز اجرای برجام تا ۱۰ روز ابتدایی سال ۲۰۱۶ خواهد بود


معاون وزیر خارجه روسیه: روز اجرای برجام تا ۱۰ روز ابتدایی سال ۲۰۱۶ خواهد بود

فارس/ ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که موعد مرحله سوم توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ که به «روز اجرای برجام» معروف شده، ۱۰ روز نخست سال ۲۰۱۶ میلادی خواهد بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری «اینترفکس»‌روسیه، وی تأکید کرد، مسکو در تلاش است تا اورانیوم غنی‌شده با غنای اندک در ایران را تا پیش از پایان سال از این کشور خارج کند.

بنا بر این گزارش، بر اساس توافقات انجام شده قرار بر این است تا اورانیوم غنی‌شده به روسیه انتقال داده شده و در ازای آن اورانیوم خام خریداری شود.

معاون وزیر خارجه روسیه همچنین درباره نشست آتی درباره سوریه گفت پس از مذاکرات روز سه‌شنبه میان «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه و «جان کری» همتای آمریکایی‌اش، تصمیم نهایی درباره نشست سوریه در نیویورک اتخاذ خواهد شد.

ریابکوف تأکید کرد، وزرای خارجه روسیه و آمریکا قرار است در مذاکرات امروز خود به موضوع فهرست سازمان‌های تروریستی در سوریه نیز بپردازند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ناسزای وزیر خارجه روسیه به وزیر خارجه آل سعود صهیونیستی