به نظر شما «کیمیا» در این سریال چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؟


به نظر شما «کیمیا» در این سریال چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؟

آخرین خبر/ سریال کیمیا یک مجموعه تلویزیونی ۱۰۰ قسمتی است. این سریال اولین مجموعه طولانی ایرانی است که تا به حال ساخته شده است. سریال «کیمیا» در ژانر تاریخی به کاگردانی جواد افشار است و پروژه ساخت آن از آذر سال ۱۳۹۲ رقم خورد .
این سریال تحولات جامعه، پدر و دختری را مقابل هم قرار داده است. دختر خانواده که کیمیا نام دارد پرسشگر است و معترض و در مقابل او پدری قرار دارد که نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی که در زندگی این خانواده رخ می‌دهد آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می‌شود؛ زنی مشابه هزاران زن ایرانی مسلمان که برای حفظ خانواده از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند. «کیمیا» که در سه مقطع زمانی: قبل از انقلاب، دوره‌ جنگ و زمان حال روایت می‌شود، بیش از 300 بازیگر دارد.
مهراوه شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان و مهدی پاکدل در این سرلان نقش آفرینی می کنند.
با توجه به این که این سریال به قسمت های حساس خود رسیده و سرنوشت نقش اصلی داستان یعنی کیمیا مشخص می‌شود، گروه سینما و چهره ها آخرین خبر نظرسنجی تحت این عنوان مطرح کرده است:
به نظر شما «کیمیا» در این سریال چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؟
شما می توانید نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید. فردا شب نظرات برتر به عنوان یک خبر مجزا و با ذکر نام افراد درج خواهد شد.
از همکاری شما سپاسگذاریم.
لینک اخبار مرتبط:
درباره «کیمیا»، طولانی ترین سریال تلویزیونی صدا و سیما
باز هم گاف، باز هم سریال «کیمیا»
کارگردان «کیمیا»: هیچ صحنه این سریال تخیلی نیست
نقدی به سریال «کیمیا»؛ روایتی از سبک زندگی امروز در قالب دهه‌ پنجاه و شصت

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید


ویدیو مرتبط :
نظر مردم درباره سریال تلویزیونی کیمیا - گلچین صفاسا