چهار ستاره چلسی در لیست مازاد مورینیو


فهرست چهار بازیکن مازاد در ترکیب تیم چلسی اعلام شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی اکسپرس، نتیجه نگرفتن چلسی با وجود بازیکنان خوبی که در اختیار دارد باعث عصبانیت ژوزه مورینیو از دست بازیکنانش شده است. روزنامه اکسپرس خبر داده است که مورینیو در اندیشه فروش چهار بازیکن ستاره خود است تا زمینه حضور بازیکنان جدید را در تیمش فراهم کند.

طبق اعلام منابع خبری مختلف، رابطه ادن هازارد با مورینیو تیره شده است و باشگاه اینتر تمایل دارد این هافبک بلژیکی را در ازای 35 میلیون یورو بخرد. البته گفته شده است رئال مادرید نیز به دنبال این بازیکن است. باشگاه چلسی همچنین قصد دارد رادامل فالکائو را که به صورت قرضی در لندن توپ می‌زند به موناکو، تیم سابقش بازگرداند. اسکار هم مشتری چون یوونتوس دارد و این تیم حاضر است بابت جذب او، 24 میلیون یورو بدهد. همان رقمی که چلسی سال 2012 بابت خرید این بازیکن پرداخت.

فروش دیگو کاستا اما به این بستگی دارد که چلسی بتواند آنتوان گریزمان فرانسوی را از اتلتیکو مادرید به خدمت بگیرد. خرید گریزمان ممکن است برای چلسی 58 میلیون یورو هزینه داشته باشد اما چلسی با بازگرداندن کاستا به اتلتیکو می‌تواند این رقم را به 35 میلیون یورو کاهش دهد.

این روزنامه همچنین از فهرست بلند بالای مورینیو به باشگاه برای ژانویه خبر داده است و عنوان کرده این تیم لندنی به دنبال این است تا هرچه زودتر چند بازیکن جدید را به ترکیبش اضافه کند. آنها همچنین مذاکرات‌شان را برای خرید بازیکنان جدید آغاز کردند و یکی از بازیکنانی که مدنظر باشگاه چلسی است، ادینسون کاوانی، مهاجم پاری سن ژرمن است که رومن آبراموویچ، مالک چلسی مذاکرتش را برای خرید او آغاز کرده است.

چلسی شنبه هفته آینده باید در لیگ برتر برابر نورویچ سیتی به میدان برود و سپس باید در دیداری آسان در لیگ قهرمانان اروپا برابر مکابی رژیم صهیونیستی به میدان برود که پیروزی آبی‌های لندن در این دیدار سبب خواهد شد صعود این تیم به دور بعدی لیگ قهرمانان قطعی شود و بازی آخر خانگی برابر پورتو برای تعیین تیم سرگروه خواهد بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حواشی تیم چلسی مورینیو و استراتژی جدید برای چلسی