سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازدید نمایندگان از راکتور اراک بعد از ارائه گزارش وزارت خارجه درباره برجام


بازدید نمایندگان از راکتور اراک بعد از ارائه گزارش وزارت خارجه درباره برجامخانه ملت/ نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خبر داد: بازدید از سایت هسته ای اراک به بعد از ارائه گزارش سه ماهه وزارت امور خارجه از اجرای برجام موکول می شود.

حسین سبحانی نیا در خصوص بازدید از راکتور اراک اظهار داشت: برای آخرین وضعیت را بررسی کنیم در دستور کار ما هست. قرار بود این هفته در دستور کار کمیسیون امنیت قرار بگیرد اما به دلیل بررسی بودجه سال95، بازدید به تعویق افتاد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد: اما در نهایت این بازدید برای تهیه گزارش 6 ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از برجام برای صحن علنی انجام خواهد شد.

وی در خصوص زمان انجام این بازدید از تاسیسات هسته ای خنداب اراک گفت: از آنجایی که باید وزارت امور خارجه و تیم هسته ای تا 27 فروردین گزارشی از اجرای سه ماهه برجام به کمیسیون بدهند، به احتمال زیاد بازدید از راکتور اراک به بعد از ارائه این گزارش موکول می شود.

سبحانی نیا با اشاره به بازدید های گذشته کمیسیون امنیت از سایت های هسته ای اشاره کرد و گفت: تا کنون اعضای کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس از سایت های فردو و نطنز بازدیدی انجام داده است که وضعیت و شرایط آنها را بررسی کنیم و در گزارش به نکاتی در خصوص این تاسیسات اشاره شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه بازدید از راکتور اراک نیز تا پایان عمر مجلس نهم انجام می شود اظهار داشت: برای تکمیل اطلاعات و تدوین گزارش کمیسیون امنیت از آخرین وضعیت اجرای برجام، بعد از ارائه گزارش دولت حتما از خنداب اراک بازدید می کنیم.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خانه ملت


ویدیو مرتبط :
بازدید از بیمارستان ولیعصر(عج) اراک -گزارش ویژه بخش خبر