در رنج قیمتی زیر 50 میلیون تومان؛ «ساندرو»، زیباترین خودرو اتوماتیک در ایران


در رنج قیمتی زیر 50 میلیون تومان؛ «ساندرو»، زیباترین خودرو اتوماتیک در ایران

سایپا نیوز/ رنو ساندرو از با کیفیت ترین خودروهای دنده اتوماتیک بازار ایران است که در رنج قیمتی زیر 50 میلیون عرضه می شود.
ساندرو محصول جدید و مشترک گروه سایپا و رنو است که به لحاظ کیفی در شرایط بسیار مناسبی تولید می شود. این خودرو به لحاظ فنی و زیبایی، سلایق طیفی زیادی از مشتریان را به خود جلب کرده است و پیش بینی می شود در میان خودروهای در رنج قیمتی زیر 50 میلیون تومان، ساندرو اتومات با استقبال زیادی از طرف مشتریان روبرو شود.
بهره گیری از گیربکس بسیار قدرتمند و قیمت مناسب زیر 50 میلیون تومان، رنو ساندرو را در بین خودروهای ایرانی به عنوان ارزان ترین خودرو اتومات که زیبایی و کیفیت منحصر به فردی دارد، مطرح کرده است.

رنوساندرو با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا تولید شده است و در دو سطح قیمتی به صورت دنده ای 429000 میلیون تومان و اتوماتیک 489000 میلیون تومان در بازار قابل عرضه است که با این قیمت رنو ساندرو، جزء ارزانترین خودروهای با کیفیت اتوماتیک در ایران محسوب می شود.
تفاوت ساندرو دستی و اتوماتیک این محصول را می توان در آینه های جانبی با قاب همرنگ بدنه، زه جانبی همرنگ بدنه در پایین درها و دستگیره های همرنگ بدنه در مدل اتوماتیک تشخیص داد درحالی که در مدل دستی این قطعات به رنگ مشکی تولید و عرضه شده است.
این خودرو در شرکت پارس خودرو تولید می شود و در میان گزینه‌های مشابه بازار بهترین شرایط را داراست و از لحاظ کیفیت، امنیت و استاندرد در سطح بالایی قرار دارد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سورن فول اتوماتیک کاری دیگر از ایران خودرو