ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



غیاثی: بازیکن ذوب آهن دقیقه 37 باید اخراج می شد/گزارشگر بازی قصد داشت گل پرسپولیس را زیر سوال ببرد


سید رضا غیاثی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزای فارس در مورد نحوه قضاوت اشکان خورشیدی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان  اظهار داشت: در دقیقه 37 اشکان خورشیدی داور مسابقه از صحنه جا ماند و نتوانست خطای هادی محمدی مدافع ذوب آهن روی مهدی طارمی را تشخیص بدهد. در این صحنه محمدی بیرون محوطه جریمه روی طارمی خطا کرد که به دلیل اینکه یک شانس مسلم گلزنی را از پرسپولیس گرفت باید داور به او کارت قرمز نشان می داد.

وی ادامه داد: در دقیقه69 رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن روی مهدی طارمی مرتکب خطای پنالتی شد و داور به درستی خطا را اعلام کرد و یک کارت زرد هم به مظاهری نشان داد. در دقیقه 71 هم کمال کامیابی نیا توپ را با دست کنترل کرد که پنالتی اعلام شده به  سود ذوب آهن کاملا درست بود.

غیاثی با انتقاد از گزارشگر تلویزیونی مسابقه گفت: در دقیقه 79 قبل از زدن گل دوم پرسپولیس گزارشگر مسابقه اعلام کرد. داور ابتدا سوت زد و سپس آوانتاژ داد در حالیکه این گفته اصلا درست نبود. زیرا امکان ندارد که داور سوت بزند و بازی را متوقف کند و بعد دوباره آوانتاژ بدهد گزارشگر بازی قصد داشت گل پرسپولیس را زیر سوال ببرد و در واقع همشهری بازی درآورد!

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/NRG14O


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // ویدیوی اخراج جنجالی ایمان صادقی در بازی پرسپولیس - ذوب آهن‬‎