سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با آپدیت Threshold 2، امکان فعال سازی ویندوز 10 با کلید ویندوز 7 و 8/8.1 ممکن شد


با آپدیت Threshold 2، امکان فعال سازی ویندوز 10 با کلید ویندوز 7 و 8/8.1 ممکن شد

شهر سخت افزار/ سرانجام مایکروسافت با اولین بروزرسانی بزرگ برای ویندوز 10، امکان فعال سازی این سیستم عامل با کلید ویندوز 7 و 8/8.1 را فراهم کرد و از این پس می‌توان به سادگی ویندوز 10 را به صورت Clean نصب کرد. یکی مشکلات بسیاری از کاربران مشمول ارتقای رایگان به ویندوز 10، عدم امکان نصب به صورت Clean بود که اکنون با بروزرسانی Threshold 2، این مشکل نیز برطرف شده است.

پیش‌تر کاربران مشمول ارتقای رایگان به ویندوز 10، می‌بایست کامپیوترهای خود را به صورت مستقیم از ویندوز 7 و 8/8.1 به این سیستم عامل ارتقا می‌دادند و امکان باز نصب کامل یا Fresh وجود نداشت. با بروزرسانی Threshold 2، مایکروسافت امکان فعال سازی مستقیم ویندوز 10 با کلید ویندوز 7 و 8/8.1 را فراهم کرده است. با این تغییر، فرآیند ارتقا به ویندوز 10 برای بسیاری از کاربران ساده‌تر می‌شود.
در ویندوز 10، از‌‌ همان ابتدا مایکروسافت سیستم فعال سازی (Activation) جدیدی را به خدمت گرفته بود که هدف اصلی آن جلوگیری از فعال سازی غیر قانونی بود. با این حال بر کسی پوشیده نیست که این سیستم جدید مشکلات و دردسرهای متعددی با خود داشت. اکنون با گذشت مدتی از عرضه این سیستم عامل جدید، مایکروسافت در بیلد اخیراً عرضه شده 10586، یکبار دیگر سراغ سیستم فعال سازی پیشین رفته است و نصب ویندوز 10 به صورت Clean Install را آسان می‌کند. با تغییر اخیر در سیستم فعال سازی ویندوز، اکنون می‌توان به سادگی از کلید فعال سازی ویندوز 7 و یا 8/8.1 برای فعال سازی ویندوز 10 استفاده کرد. هیچ محدودیتی هم در تعداد دفعات فعال سازی وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
غیر فعال سازی آپدیت ویندوز 10