سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دولت آبادی: کارگروه وزارت بهداشت و دادستانی تهرانی تشکیل می شود


به گزارش ایرنا از میزان، عباس جعفری دولت آبادی درحاشیه جلسه مشترک معاونین دادستان و دادستان های تهران با وزارت بهداشت در ارتباط با اهداف این جلسه اظهارکرد: هدف از تشکیل این جلسه ایجاد هماهنگی و همکاری بهتر بین بخش قضایی استان تهران و وزارت بهداشت بود.
وی تصریح کرد: مشکلاتی در حوزه قضایی و همچنین وزارت بهداشت وجود داشت که این جلسه کمک کرد تا هم موضوع سلامت بهداشت عمومی بیشتر مورد توجه طرفین قرار گیرد و هم زمینه های همکاری بیشتر فراهم شود.
دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه هم دادسرا و هم محاکم در حوزه احکام بازدارنده و پیگیری مطالبات مسئولان مرتبط با بهداشت جدی تر باشند، افزود: امیدواریم این جلسه منجر به آغاز یک حرکت جدید در برخورد با تخلفات و جرایم بهداشتی شود.
جعفری دولت آبادی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه عدم بازدارندگی برخی از احکام در زمینه تخلفات پزشکی گاهی منجر به صدور احکام پنج هزار تومانی شده است، گفت: این موضوع مطالبه ما هم است که البته بخشی از آن به قوانین برمی گردد و این قوانین است که به قاضی اجازه می دهد، چنین احکامی را وضع کند و البته در مواردی مثل پرونده روغن پالم احکام قوی صادر شده است.
وی صدورحکم برای پرونده روغن پالم را از مصادیق همکاری وزارت بهداشت و دادستانی تهران عنوان کرد و افزود: برای بخش هایی از پرونده روغن پالم احکام قوی صادر شد و همین سرعت رسیدگی و اقدام در پرونده روغن پالم نشان از همکاری طرفین در برخورد با پدیده های ضدبهداشتی و سلامت عمومی است.
اجتمام/1724

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کارگروه های تسهیل تولید در تمام استان ها تشکیل می شود