سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



راه‌اندازی واحد تولید انبوه چادر مشکی در داخل کشور


راه‌اندازی واحد تولید انبوه چادر مشکی در داخل کشورزنان خبر/ مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنت اظهار داشت: هم‌اکنون شاهد هستیم که برخی از تولیدات خارجی با برندهای خارجی ارائه می‌شود که دلیل آن توجه مصرف‌کنندگان به مارک‌های خارجی است.
گلناز نصراللهی مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنت در گفت و گو با زنان خبر با اشاره به تولید چادرمشکی در کشور گفت: پوشاک در نساجی موتور محرک سایر بخش‌ها است و پیشرفت در صنعت پوشاک باعث پیشرفت در صنایع می‌شود، خوشبختانه در سال‌های اخیر توانستیم اهمیت موضوع مد و لباس را تبیین کنیم که مد و طراحی جزو لاینفک صنعت پوشاک کشور است.
وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم با بازار بیش از ۱۱ میلیارد دلاری پوشاک در داخل کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید حتماً به این موضوع توجه کنیم، در غیراین‌صورت به‌جای تأمین نیاز مردم با محصولات داخلی، این نیاز از سوی خارج تأمین می‌شود؛ چراکه هم‌اکنون نیز تقریباً این شرایط وجود دارد.
نصراللهی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت توجه ویژه‌ای به پوشاک دارد و از طراحان خارجی و مدارس مد خارجی دوره‌هایی را در داخل کشور برگزار کرده است، باید تمرکز بیش‌تر ما بر تولیدات داخلی پارچه و نخ و استفاده از آنها در پوشاک باشد که در جشنواره مد و لباس فجر این ظرفیت ایجاد شده است.
وی با اشاره به اهمیت حمایت مصرف‌کنندگان از تولیدات داخلی گفت: هم‌اکنون شاهد هستیم که برخی از تولیدات خارجی با برندهای خارجی ارائه می‌شود که دلیل آن توجه مصرف‌کنندگان به مارک‌های خارجی است.
نصراللهی از راه‌اندازی واحد تولید انبوه چادر مشکی در داخل کشور خبر داد و گفت: در این واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری چادرهایی با کیفیت مطلوب تولید می‌شود که امیدوار هستیم سال آینده این محصولات وارد بازار چادر کشور شود.

منبع:


ویدیو مرتبط :
مشکلات تولید چادر مشکی در کشور