سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تازه‌ترین اقدامات خصمانه عربستان علیه مقاومت لبنان


به گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های سعودی از جمله خبرگزاری رسمی رژیم به اقدامات جدید آل سعود علیه مقاومت لبنان اشاره کردند.

وزارت کشور عربستان در بیانیه‌ای ادعا کرده است به مبارزه با آنچه به زعم خود اقدامات تروریستی حزب الله خواند، ادامه خواهد داد.

ریاض که از جمله مهمترین حامیان گروه‌های تروریستی تکفیری در منطقه به ویژه در سوریه و عراق است و همچنان به حمایت از این گروه‌ها ادامه می‌دهد، اسامی برخی رهبران و مسئولان حزب الله را به سبب آنچه مسئولیت آنها در عملیات حزب الله در مناطقی از خاورمیانه خوانده و نیز گروه‌هایی را که به زعم سعودی‌ها به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری فعالیت‌های حزب الله عمل می‌کنند، در فهرست سیاه خود قرار داده است.

حکومت سعودی و رسانه‌های وابسته ادعا کرده اند که همچنان به مقابله با فعالیت‌های حزب‌الله ادامه خواهند داد.

بیانیه وزارت کشور عربستان با تکرار ادعاها و اتهامات همیشگی علیه حزب‌الله و به کاربردن الفاظ توهین‌آمیزی درباره گروه مقاومی که اقتدار و اسطوره شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را در هم شکسته و به محبوبیت گسترده‌ای در میان ملت‌های عرب دست یافته، مدعی شده است که نمی‌تواند سکوت هر کشوری در برابر شبه نظامیان حزب‌الله و فعالیت‌های افراطی آن به زعم سعودی‌ها را تحمل کند.

بیانیه وزارت کشور عربستان ادعا کرده است تا زمانی که حزب الله به آنچه این بیانیه گسترش هرج و مرج و بی‌ثباتی خوانده، دست بزند، پادشاهی عربستان سعودی همچنان به اعمال تحریم علیه حزب الله ادامه خواهد داد.

در بیانیه خصمانه وزارت کشور عربستان علیه جنبش مقاومت حزب الله، برخی  اسامی رهبران مقاومت آورده شده و به زعم مقامات سعودی تحریم‌هایی علیه آنها با استناد به آنچه نظام جرایم تروریستی و حمایت مالی آن خوانده شده و همچنین فرمان پادشاهی به شماره 1/44 اعمال شده است. این فرمان پادشاهی که در راستای سرپوش گذاشتن بر حمایت‌های رژیم عربستان از گروه‌های تروریستی در منطقه صادر شده است.

در بیانیه وزارت کشور عربستان هر گونه دارایی وابسته به اسامی اعضای حزب‌الله که در این بیانیه به آنها اشاره شده است، بر اساس قوانین پادشاهی عربستان مسدود شده و درباره هر گونه تعامل و ارتباط با این افراد، به شهروندان عربستانی هشدار داده شده و آنها را از این تعاملات برحذر داشته  است.

اقدامات خصمانه رژیم سعودی علیه جنبش مقاومت حزب الله تنها چند روز پس از قطعنامه کنگره آمریکا علیه این جنبش لبنانی صورت می‌گیرد که حزب الله در بیانیه‌ای با محکوم کردن این قطعنامه، آن را جنایتی علیه آزادگان جهان خوانده بود.

در بیانیه حزب الله آمده بود جنبش مقاومت در راستای مبارزه با تروریسم مورد حمایت آمریکا اقدام می‌کند؛ چه تروریسم صهیونیستی که همه امت ما به‌ویژه ملت فلسطین را هدف گرفته و چه تروریسم تکفیری که با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در بیشتر از یک کشور منطقه نفوذ کرده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫ادامه اقدامات خصمانه آمریکا در ناامن کردن مرزهای روسیه‬‎