نسخه بتای اینستاگرام به ویندوز استور بازگشت


اینستاگرام یکی از محبوب ترین وب سایت های به اشتراک گذاری تصاویر است که بیش از 400 میلیون کاربر فعال دارد.

همانطور که مطلع هستید اپلیکیشن بتای اینستاگرام مدتی پیش از ویندوز استور مایکروسافت حذف شده بود و همیشه در نتایج جستجوی ویندوز استور پیدا نمی شد. این مشکل حتی در مواقعی که لینک اصلی فعال بود نیز در ویندوز استور دیده می شد و تنها راه پیش روی کاربران برای نصب اپلیکیشن اینستاگرام، دانستن آدرس URL و کپی کردن آن در مرورگر دستگاه های ویندوز فونی بود اما ظاهراً تمامی این مشکلات دیگر به پایان رسیده است. 

نسخه بتای اینستاگرام به ویندوز استور بازگشت

اکنون حتی اگر ندانید که URL اینستاگرام کدام است، صفحه نسخه بتای اینستاگرام در ویندوز استور به راحتی قابل مشاهده است و تمامی کاربران این پلتفرم می توانند به راحتی به اپلیکیشن اینستاگرام دسترسی داشته باشند. این امر باعث می شود که بسیاری از مشتاقان اپلیکیشن اینستاگرام در ویندوز استور به سوی این اپلیکیشن جذاب سرازیر شوند و تعداد کاربران این اپلیکیشن را بیش از پیش افزایش دهند.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین وب سایت های به اشتراک گذاری تصاویر است که بیش از 400 میلیون کاربر فعال دارد. مدت زیادی از زمانی که اینستاگرام به خاطر فیلترهای عکاسی قدرتمندش شناخته می شد نمی گذرد و اکنون اضافه شدن فیلترهای جدید دیگر توانسته سرآغاز یک داستان جدید برای این شبکه اجتماعی باشد.

در ماه آگوست سال 2013، کاربران ویندوز فونی به این نتیجه رسیدند که 6tag نزدیک ترین اپلیکیشن موجود به اپلیکیشن اصلی اینستاگرام است. بسیاری از کاربران ویندوز فونی از دست اپلیکیشن سوم شخص جایگزین اینستاگرام (6tag) به ستوه آمده اند اما برخی دیگر نیز این اپلیکیشن را به نسخه اصلی بتای اینستاگرام ترجیح می دهند. در هر حال ازین پس حق انتخاب با کاربران خواهد بود.

منبع: تک شات


ویدیو مرتبط :
بازی Game Troopers به زودی در استور ویندوز و ویندوز فون