سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر صنعت: کردستان شاهد پیشرفت و رونق در حوزه صنعت خواهد بود


وزیر صنعت: کردستان شاهد پیشرفت و رونق در حوزه صنعت خواهد بودایرنا/ وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به کلنگ زنی و افتتاح پنج پروژه بزرگ اقتصادی در سفر امروز خود به استان کردستان اظهار امیدواری کرد با آغاز بکار واحدهایی که امروز افتتاح و یا کلنگ زنی شد، کردستان شاهد پیشرفت و رونق در حوزه صنعت باشد.

محمد رضا نعمت زاده روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی ساخت کارخانه لاستیک کردستان با اشاره به محرومیت های گذشته استان و آثار جنگ تحمیلی در منطقه گفت: در کردستان هر چه قدر کار شود کم است.
وی از دست اندرکاران و مردم منطقه خواست از اجرایی شدن پروژه های صنعتی در کردستان حمایت کنند و در اجرای پروژه ها مانع تراشی نکنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین به دست اندرکاران کارخانه لاستیک کردستان توصیه کرد برای اینکه این پروژه زودتر به بهره برداری برسید پروژه را فاز به فاز اجرا کنند و از تجربه کارخانه لاستیک سازی بارز کردستان برای راه اندازی کارخانه لاستیک کردستان نیز بهره بگیرند.
نعمت زاده همچنین به مسئولان این کارخانه توصیه کرد با یک شرکت بین المللی شریک شوند تا با توجه به مرزی بودن کردستان بتوانند تولیدات خود را به بازارهای بین الملی صادر کنند.
کارخانه لاستیک کردستان توسط سازمان ایدرو و با همکاری بخش خصوصی و با هفت هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری احداث می شود.
مسئولان پروژه پیش بینی کرده اند این پروژه تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد.
با بهره برداری از این پروژه امکان اشتغالزایی برای هزار و 150 نفر به طور مستقیم فراهم می شود.
کارخانه لاستیک کردستان در جاده سنندج - تهران و بین سنندج - دهگلان احداث می شود.
60 هکتار زمین مورد نیاز احداث کارخانه تملک شده و با کلنگ زنی رسمی پروژه توسط محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، ساخت آن آغاز شد.
علاوه بر این کارخانه، کارخانه لاستیک بارز هم در حال تکمیل پروژه بزرگ خود در کردستان است.
محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز پنجشنبه 15 بهمن به منظور بهره برداری از چند پروژه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر به استان کردستان سفر کرده است.
نعمت زاده صبح امروز پیش از کلنگ زنی کارخانه لاستیک سازی کردستان، در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان، کارخانه تولید سیمان چلچمه سارال و همچنین کلنگ زنی کارخانه سیگار سقز شرکت کرد.
افتتاح و بازدید از کارخانه تولید شمش طلای شرکت زرکوه قروه از دیگر برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به کردستان است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر صنعت تونس با وزیر صنعت، معدن و تجارت