سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ادامه بارش برف و باران در کشور


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ادامه بارش برف و باران در کشور از حرکت این سامانه بارشی به سمت شمال شرقی کشور و سواحل شرقی خزر خبر داد.

احد وظیفه از ادامه بارش باران و برف در سواحل دریای خزر، شمال غرب، غرب، تهران، ارتفاعات البرز و با شدت کمتر در مرکز طی امروز خبر داد و گفت: این بارش‌ها در برخی مناطق با وزش باد شدید، کولاک برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ همراه خواهد بود. به تدریج با حرکت شرق سوی این سامانه، ضمن کاهش ناپایداری و ابرناکی در مناطق ذکر شده، بارش برف و باران و وزش باد، در شمال شرق کشور و سواحل شرقی خزر تشدید می‌شود.

وی به کاهش قابل ملاحظه دما در این مناطق طی امروز اشاره کرد و افزود: این سامانه روز چهارشنبه در شمال شرق باعث بارش پراکنده شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود. شدت بارش روز سه شنبه در استانهای گلستان و خراسان رضوی است.

به گفته مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، ماندگاری هوای سرد در نیمه شمالی کشور تا آخرهفته جاری ادامه می‌یابد. همچنین دریای خزر روز دوشنبه و خلیج فارس روزهای سه شنبه و چهارشنبه مواج خواهد بود.

وظیفه ادامه داد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد شدید، گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت هوای استان تهران را برای روز سه شنبه کمی ابری، همراه با وزش باد و در شهرهای شرقی نیمه ابری به همراه بارش پراکنده اعلام کرد و گفت: دمای هوا در این روز در سردترین ساعت به سه درجه زیر صفر و در گرم ترین ساعت به شش درجه بالای صفرمی‌رسد.

وظیفه ادامه داد: هوای این استان در روز چهارشنبه کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و به تدریج نیمه ابری پیش بینی شده است. بیشینه دما در این روز 7 درجه و کمینه آن دو درجه زیر صفر خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
بارش باران و برف در کشور