پخش سریال «چک برگشتی» از شبکه یک سیما


جام جم/ مجموعه تلویزیونی چک برگشتی ساخته سیروس مقدم از فردا یک شنبه 29 آذر از شبکه یک سیما پخش می شود.
با پایان سریال تلویزیونی نفس گرم، مجموعه تلویزیونی چک برگشتی به تهیه کنندگی الهام غفوری از فردا شب به روی آنتن می رود.
در این سریال امیرجعفری، ریما رامین فر، هدایت هاشمی، هومن برق نورد، یوسف صیادی، علی صالحی، امیر حمیدزاده، احمد مهرانفر، بهاره رهنما، فریبا نادری بازی کردند.
امیرجعفری در این سریال نقش جوانی به نام لطیف را دارد که به تازگی از زندان آزاد شده و قصد دارد با فراموش کردن سوءسابقه خود برای امرار معاش شغل تازهای دست و پا کند، ولی به هر جا که می‌رود، به خاطر سابقه منفی و خلافش کسی حاضر نمی شود به او کار دهد. او به هرجا که می رود، با در بسته روبه رو می شود. مشکلات او اما با ماجرای یک چک برگشتی دو برابر می شود.
عوامل این پروژه عبارتند از: دستیاران کارگردان: علی صالحی و داود زادق آبادی، منشی صحنه: محسن بهاری، مدیرتصویر برداری: جمال شمس، صدابردار: فرشید احمدی و میثم کیامرثی، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح لباس و صحنه: آرزو غفوری، مدیرتدارکات: سعید رضوی و احمد مهرانفر بازیگردان. سریال چک برگشتی در 13 قسمت از شنبه تا چهارشنبه راس ساعت 22:15 از شبکه یک پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه یک، برای امشب نیز قرار است فیلم داستانی گروه ضربت پخش شود. این فیلم تلویزیونی پلیسی محصول سال 2008 استرالیاست و داستان آن براساس اتفاقات واقعی گروه ضربت این کشور و پرونده های این بخش پلیس ساخته شده است و وقایع آن در شهر ملبورن اتفاق می افتد.
تمرکز اصلی داستان بر روی افسرهای اصلی گروه ضربت، لئون بروزنیچ و کری وینسنت است و زندگی روزانه این دو و افراد گروه ضربت را به نمایش می گذارد.
جان ادواردز و کریستوفر لی کارگردانی این مجموعه را به عهده داشته اند و راجر کروزر، کالان ملوی و کلر وندربون به نقش آفرینی در این اثر پرداخته اند که همگی از بازیگران شناخته شده در تلویزیون استرالیا هستند.
گروه ضربت امشب ساعت 22:15 از به روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
@ اهنگ سریال چک برگشتی @