سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آخرین وضعیت امدادرسانی در خوزستان/ برف و کولاک در ۳ استان کشور/ هشدار هواشناسی


سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، درباره سیلا‌ب در خوزستان در3 روز گذشته تاکنون گفت:‌ 13 شهرستان امیدیه، اندیکا، اندیمشک، اهواز، ایذه، باغ‌ملک، باوی، دزفول، رامهرمز، شوش، بتوند و هفت‌گل متأثر از سیل و آب‌گرفتگی شده و نیروهای امدادی 20 شهر و روستا را در این مناطق امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی به 2300 حادثه‌دیده از اسکان اضطراری 2 هزار و 77 نفر در خوزستان خبر داد و گفت: 2 مصدوم نیز توسط نیروهای هلال‌احمر به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

مرتضوی ادامه داد: برف و کولاک نیز طی 72 ساعت گذشته سه استان لرستان، اصفهان و گیلان و را درگیر کرده و امدادرسانی در 8 محور مواصلاتی در حال انجام است. همچنین 317 نفر در این زمینه امدادرسانی شده و 85 نفر اسکان اضطراری شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات افزود: 30 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک نیز رهاسازی شده و مقدار زیادی بسته غذایی شامل نان، خرما و بیسکویت میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

وی در مورد هشدار هواشناسی در محورهای کوهستان خاطر نشان کرد:‌ سازمان هواشناسی اعلام کرده اکثر محورهای کوهستانی امروز با بارش شدید باران و تگرگ، وزش شدید باد، بارش برف و مه غلیظ همراه خواهند بود.

مرتضوی در پایان گفت:‌ شمال و شرق خوزستان، شمال بوشهر، شمال هرمزگان، مناطق مرکزی کرمان، لرستان، کهگیلویه، چهارمحال، غرب فارس و مناطق شمالی استان‌های قزوین، البرز، تهران، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شمال سمنان با بارش شدید باران و تگرگ همچنین وزش شدید باید همراه خواهد بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برف و کولاک در ۱۸ استان