سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چهار جیب بر سابقه دار ایستگاه های اتوبوس تهران دستگیر شدند+عكس


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از مركز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در پی وقوع جیب بری های متعدد در اتوبوس و ایستگاه های خطوط BRT آزادی – تهرانپارس و راه آهن - تجریش بویژه در ایستگاه های چهارراه ولیعصر، میدان انقلاب، میدان امام حسین (ع)، میدان فردوسی شناسایی و دستگیری سارقان در دستور كار اداره هفدهم پلیس آگاهی فاتب قرار گرفت.
بر اساس این گزارش بررسی اظهارات شكات و مالباختگان همگی حكایت از آن داشت كه افرادی به شیوه های «ایجاد درگیری های ساختگی در داخل ایستگاه و بعضا داخل اتوبوس ها» و همچنین «هل دادن افراد در داخل ایستگاه های شلوغ» اقدام به سرقت محتویات جیب های آنها كرده اند.

*دستگیری متهمان در طرح كنترل مجرمان سابقه دار
براساس این گزارش همزمان با انجام طرح های پلیسی از سوی اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص كنترل نامحسوس ایستگاه های BRT محل وقوع سرقت ها، طرح دستگیری مجرمان حر فه ای و سابقه دار از سوی معاونت مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ انجام و طی دستگیری چهار نفر از این متهمان بنام های «مهدی . م» (35 ساله) ، «علی . ن» (36 ساله) ، «محمد . خ» (37 ساله) و «وحید . ی» (40 ساله) و در بازرسی از مخفیگاه آنها ، مدارك شناسایی متعلق به افراد غیر كشف شد.
با شناسایی صاحبان مدارك شناسایی كشف شده از مخفیگاه متهمان، تعدادی از آنها گفتند كه به شیوه جیب بری در ایستگاه های اتوبوس BRT و تعدادی دیگری نیز به شیوه زورگیری مورد سرقت قرار گرفته اند كه در روبرو شدن حضوری، متهمان توسط تعدادی از مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند.
با دستگیری این چهار متهم و شناسایی آنها از سوی تعدادی از مالباختگانی كه به شیوه جیب بری مورد سرقت قرار گرفته بودند، هر چهار نفر به دستور دادیار شعبه اول دادسرای 34 تهران و جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
بر اسا این گزارش هر چهار متهم به عنوان مجرمان سابقه دار و حرفه ای در ارتكاب جرایم زورگیری و جیب بری هستند و از سال 82 تاكنون بارها به اتهام سرقت های بعنف و جیب بری دستگیر و روانه زندان شدند.
سرهنگ كارآگاه داود فـرد معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، درباره این خبر گفت: با توجه به سوابق متعدد متهمان در ارتكاب جرایم مختلف بویژه در زمینه سرقت های بعنف و جیب بری، شناسایی متهمان توسط تعدادی از مالباختگان و برای شناسایی سایر جرایم ارتكابی ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر چهار متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است.
وی افزود: از كلیه شكات و مالباختگانی كه موفق به شناسایی تصویر متهمان شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شكایات خود به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه كنند.
تهرام/9343/1831

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اتوبوس الکتریکی با شارژ در ایستگاه اتوبوس