فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» از فردا در شبکه نمایش خانگی


به گزارش خبرگزاری فارس،سعید خندق آبادی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره ، درباره توزیع نسخه نمایش خانگی انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» در سطح کشور گفت: «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و به تهیه کنندگی حامد جعفری از صبح سه شنبه 18اسفند‌ماه توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

وی افزود:فیلم سینمایی «شاهزاده روم» عنوان چهارمین فیلم پرفروش سال ۱۳۹۴ را از آن خود ساخت.شگفتی ساز شدن انیمیشن شاهزاده‌روم در سال جاری تا حدی پیش رفت که برخی از منتقدین شاهزاده‌روم را پدیده امسال اکران سینماهای ایران دانسته‌اند.

 دی وی دی انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» شامل  پشت صحنه جذاب فیلم و گالری عکس‌های فیلم در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

انیمیشن «شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله یشوعا از حواریون حضرت مسیح(ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد می کند.

کانال رسمی موسسه هنرهای تصویری سوره در تلگرام از طریق آدرس: telegram.me/vacsoureh_com در دسترس است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برشی از انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم»