ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نتایج ضعیف ذوب‌آهن در 8 بازی اخیر


نتایج ضعیف ذوب‌آهن در 8 بازی اخیرورزش 3/ تیم فوتبال ذوب آهن در 8 بازی گذشته خود در لیگ برتر فوتبال ایران تنها موفق به کسب یک پیروزی شده است.
تنها برد تیم یحیی گل محمدی در بازی خارج از خانه مقابل نفت تهران رقم خورده است. ذوب آهنی ها که در این فصل شروع درخشان در لیگ برتر داشتند از انتهای نیم فصل افتی شدید را تجربه کرده اند و پس از شکست خانگی مقابل استقلال خوزستان به مرور به دست انداز افتادند. آنها بعد از پیروزی مقابل ملوان در 8 بازی تنها یک بار مقابل نفت تهران پیروز شدند و در آخرین بازی نیز برد 3 ـ 1 را با شکست 4 بر 3 عوض کرده اند.
نکته جالب اینکه تیم یحیی گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا نیز از 3 بازی تنها یک پیروزی به دست آورده اما شرایط این تیم در رقابت های آسیایی مناسب به نظر می رسد. ذوب آهن البته با شکست روز گذشته کماکان با 38 امتیاز در رده چهارم جدول باقی خواهند ماند. چراکه نفت تهران حتی با وجود پیروزی در بازی آینده مقابل راه آهن تنها در شرایطی می تواند جای ذوب آهن در جدول را بگیرد که 4 گل به حریف خود بزند.
ذوبی ها که در 3 جبهه رقابت می کنند برای بازگشت موفقیت آمیز به لیگ برتر و حضور مثبت تر در رقابت های آسیایی احتیاج به تمرکز بیشتری دارند، بسیار بیشتر از آنچه که در بازی روز گذشته مقابل گسترش به نمایش گذاشتند و پیروزی با ارزش 3 ـ یک را با شکست تلخ 4 ـ3 عوض کردند.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن